Gå til innhold

Til dere som har født


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kan dere si litt om hvilke symptomer dere hadde før fødsel startet? Hvor lenge i forveien osv. Om dere merket slipproppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos meg var det ikke noe forvarsel og slimproppen gikk aldri. Jeg var bekymret for at jeg ikke skulle kjenne riene siden jeg har hatt en del kynnere. Men etter en laaang natt vedsiden av min snorkende mann la jeg meg på sofanen. Og da jeg skulle på do gikk bare litt av vannet og jeg hadde tegningsblødning. Riene startet nesten samtidig. Og de kan man ikke ta feil av. Så jeg har vert bekymret uten grunn. Man vet at det er rier når man får dem. Det var min erfaring denne gang.

Første gang jeg skulle føde begynte riene før vannet gikk og da gikk heller ikke slimproppen. Vannet tok de på sykehuset og da startet fødselen for fult. Det var den letteste fødselen. Tok kun 3 timer.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil ikkje være i tvil når fødselsen først er i gang. Selv om en har kraftige kynnere i svangerskapet er riene så mye kraftigere at det ikke er tvil når disse kommer.

Jeg følte meg litt urolig i kroppen om ettermiddagen om kvelden, og kl 01:30 gikk vannet. Riene begynte ca 1 time etterpå.

I de par siste ukene før fødselen hadde eg kraftige kynnere, skikkelig plagsomme men det viste det seg at disse hadde ikke hatt noen innvirkning på modningen av livmorhalsen likevel. Jeg hadde håpet at disse kraftige kynnerene var til nytte men det stemte iallefall ikke for meg. Jeg tok også 4 timer modningsakupunktur men det hadde heller ingen effekt.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...