Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg har en jobb jeg elsker. Den kunne ikke blitt bedre foruten litt lav lønn. Men jeg er vikar og har kontrakt fra måned til måned. Nå har det dukket opp to drømmejobber som jeg er kvalifisert til, så jeg har søkt på dem naturligvis. Men jeg får så dårlig samvittighet overfor jobben jeg har nå, i tilfelle de må skaffe ny vikar. Det er ingen som vet når vedkommende jeg er vikar for, er tilbake. Er jeg rar? Hehe=)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 Litt rar, he he:-) Jeg har også gått som vikar på kontrakt, og det er ikke veldig kult i lengda...... Tror nok arbeidsgiveren din regner med at du søker andre jobber, så lenge vikariatet ditt er såpass uforutsigbart som det er. Så det er nok ingen bombe for dem, hvis du kommer og forteller dem at du har fått ny jobb:-)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg har gitt beskjed om at jeg har søkt på et par jobber tidligere, fordi jeg føler at jeg må da det er så få jobber innenfor fagområdet. Det hadde hun full forståelse for. Men likevel. Sukk. Vil jo aller helst bli værende, men det er så lite sannsynlig. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå