Gå til innhold

Argh ! Dritt Ikea

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en seng til jr i august. Det var ikke den senga vi egentlig skulle ha, men på grunn av en kul skap/skuff/hodegavl med plass til lego, sengetøy etc - så ville jr heller ha den.

Ok, men da vi bestilte senga, var de tom for den gavlen. Jeg spurte om de fikk den inn snart, og joda neste uke skulle den være på plass.

Jeg sa også at om de ikke kom til å få den inn, ville jeg vite det - for da valgte vi den opprinelige senga i stedet.

Ikke noe problem fikk jeg beskjed om.

Men : Nå har jeg fulgt den tilgjengelighetsprognosen deres helt siden vi kjøpte senga, og estimert ankomstdato har endret seg fire ganger. Nå stor det 20 oktober, men dette er no endret til 1-7 november.

Blir så forbanna !!! De bare forskyver og forskyver, og kommer nok ikke til å få den inn i det hele tatt.

Og det er jo kliss umulig å få snakket med noen på Ikea, de har kun automatiske telefoner. Trykk ditt og trykk datt.

Hvrdan kan de si at de får den inn uka etter - når det går mange mnd og de enda ikke har den på lager.

Har mest lyst å skru ned hele dritten og levere tilbake...

Noen tips til hvordan komme i kontakt med noen som kan fortelle meg om de får den inn eller ikke ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ringt Ikea flere ganger. Bare å følge tastevalgene så kommer du frem til et menneske til slutt.

Har jo blitt tastevalg de fleste steder man ringer nå.

Skrevet

Haha, herlig !

Fikk kontakt med en halvsvenske nå - men det hjelper jo ikke en dritt. For han sier jo bare det jeg selv kan lese på sidene. forventet levering 1 - 8 november.

Jaha. Det betyr jo ikke en dritt når de endrer den datoen når det begyner å nærme seg. Grrr.

Skrevet

Er jo leverandøren til Ikea som er forsinket og neppe Ikea selv. Ikea vil jo sikkert helst ha varene på lager så dem tjener penger på dem.

Skrevet

Joda, men de må ha såpass oversikt over leverandørene sine at varene ikke blir 3 mnd forsinket...

Om de ikke har det, da bør de heller ikke love at varen kommer på lager.

Skrevet

Luer på om det er samme seng som det vi har til snuppa vår, bare vi fikk ikke plass til hodegavelen. Irriterende da, men det er vel bare å vente.

Skrevet

Og konklusjonen blir vel:

Hvis Ikea ikke har alle delene på lager, så gi faen i kjøpe noen av delene der i påvente at resten dukker opp i løpet av året.

Selv så handler jeg kun på Ikea hvis varen er komplett ;)

Skrevet

Joda, det har jeg lært nå.

Senga kan utmerket brukes uten gavl også, men dritt at de lover noe de overhode ikke kan holde.

HI

Skrevet

Kjøper aldri eit produkt som mangler no pga problemer.

Skrevet

Du får legge ut på langtur i helga, da. De har den på Slependen og Sørlandet.

;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...