Gå til innhold

Sover babyen min altfor mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er oppe i godt over 1 time, så sover ho knapt 1 time. Og sånn går det gjennom hele dagen.

Vet ikke om det er noe som er normalt eller ikke.

Hun er 5 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen barn trenger mye søvn, andre lite.. Regner med at du har hørt med helsesøster også? Om hun ikke reagerer negativt på det, så kan du ta det helt med ro :)

Skrevet

Det utgjør kanskje 5-6 dupper daglig? Det er jo ganske mange dupper mtp alderen...

Hva med å holde henne våken i 2 timer, så kanskje hun sover 2 timer sammenhengende og da holder ut lengre når hun først er våken? :)

Grattis med sovebaby!

Skrevet

Hehe, skulle vel heller ønsket at hun sov litt lengre. Men jeg skal prøve å holde ho våken litt lenger ;)

Takk for svar :)

Hi

Skrevet

Hvordan sover hun på natta da? Er vel mer vanlig at babyer i den alderen har Bir færre og mer langvarige lurer iløpet av dagen, men det meste kan vel være normalt..

Skrevet

Sønnen min hadde følgende rytme fra han var 2 mnd gammel.

Våknet kl 9, spiste, la seg igen kl 10 og sov til 13. Våknet, spiste og sovnet igjen kl 14, sov til 16. Våknet, spiste og sov til 19. Våknet, spiste, og sovnet kl 21, sov da til 9 neste morgen.

Så ja, noen bare er sånn. Han sov på 3-4 ganger på dagen til han var året. Når han var 2 måtte han vekkes kl 11 i helgene, da hadde han lagt seg kl 19 dagen før. Han er nå 4, og er enda en trøtt type, men nå sover han "bare" fra 19-7, noen ganger 8.30

Skrevet

Om natta sover hun fra kl 20.00 til ca kl 03 på natten (amming), og så skal ho fanden meg opp kl 0530 nå. Nekter å sove mer da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...