Gå til innhold

Rachel Nordtømme vs Tone Damli

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av en eller annen grunn så synes jeg de ligner litt på hverandre selvom de ikke er helt lik i utseendet...

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge er kjente selv om de ikke har noe særlig til talent, og vet å sno seg til alle mulige fordeler og karre seg oppover. Godt gjort ihvertfall!

Skrevet

Tone er en av de peneste damene jeg vet om. Skulle ønske jeg også var like heldig med både kropp og utseende..

Skrevet

Tone er superpen. Rachel ser ut som ei lita spissmus. Ikke lik i det hele tatt!

Skrevet

Ne, de to syns jeg ikke ligner. Tone må være en av verdens vakreste.

Skrevet

Den ene av dem er ihvertfall ekstremt irriterende. Den andre aner jeg ikke hva driver med en gang. Dere kan jo gjette hvem er hvem.

Skrevet

Nei, de ligner ikke på hverandre, men de er på en måte i samme kjendis kategorier bare den ene ble kjent gjennom Idol og andre ble kjent fordi hun var kjæreste med en kjendis.

Hilsen HI

Skrevet

Begge to er vel relativt billedskjønne, men i min mening er det bare det de er også. Jeg syns ingen av dem er utstyrt med sjarm av noe slag, og da faller det litt igjennom for min del. Men ingen skal ta i fra dem at de er vakre mennesker.

Skrevet

Jeg synes Tone har en kjempesjarm og fin utstråling. Hun er rett og slett vakker, veldig vakker. Hun er også veldig flink til å prate for seg. Rett og slett perfekt :)

Skrevet

Tone er smellvakker :) Rakel kjenner jeg fra skolen og hun er en snill og søt jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...