Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg har kjøpt meg en flott parkas fra Vero Moda. Har vært en del snakk om denne jakken her inne (jakken med Norden på armen), og er bare kjempeflott. Skal også kjøpe meg ny kåpe. Denne gang skal jeg kjøpe en klassiske i ulle slik at jeg har den i flere år.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 Kjøpte en fra Ellos og er fornøyd forløpig:)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #4 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg skal kjøpe meg ny Canada Goose. Har en fra før som nå er 7 år gammel, så på tide å fornye seg litt:-) Blir en C.G Resolute.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #5 Skrevet 14. oktober 2011 Å, jeg har kikket på en flaskegrønn prakas fra Norrøna. Sikkert spinndyr da...
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #6 Skrevet 14. oktober 2011 Fikk en damemodell canada goose til jul i fjor, så jeg trenger ikke ny vinterjakke!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #7 Skrevet 14. oktober 2011 Nei nei og atter nei. Det er så synd at dere støtter opp under de forferdelige metodene canada goose bruker for å få litt pels på kragen. De fanger prærieulver i feller som er så fæle at det er straffbart i vårt land. Det samme gjelder forøvrig parajumpers som bruker vaskebjørn... FYSJ!!!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #8 Skrevet 14. oktober 2011 Jejeje, det var ikke det det var snakk om her, hold deg til tema eller butt out! Surkjerring!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #9 Skrevet 14. oktober 2011 Tydelig at jeg traff et punkt der ja. I rest my case.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #10 Skrevet 14. oktober 2011 Kjøpte meg en ny blå på urban, kjempefin og varm, husker ikke merket, men veldig fornøyd med den, nå er det på jakt etter sko..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå