Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg har sydd egen kalender til snuppa. Vi har bare henne, så kanskje litt tidlig å begynne med kalener, men både jeg og faren har pakkekalender. Da må jo hun få også Tenkte å kjøpe praktiske ting innimellom som litt diverse ullklær/vanlige klær, smokker osv. Tegnesaker Såpebobler Små leker En liten sjokolade innimellom (lørdager) Og på julaften tenkte jeg å ha en dvd kanskje. En julefilm vi kan se på morgenen. Noen som har noen fler tips? Det er mange dager å fylle Hva liker din ettåring?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 Sprettball Hårspenner og strikk Perler til smykkelaging(vi har ei eldre, så lillesøster skal gjøre det samme) Juksetatoveringer Neglelakk til å pynte tåneglene med Prompepute(veldig stas her!)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #4 Skrevet 14. oktober 2011 Tannbørste Tannkrem Badeskum Fiskestang med fisker å ha i badekaret (med magneter) Hårpynt Pepperkakeformer, kjevle og pepperkakebaking
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #5 Skrevet 14. oktober 2011 Refleks Badeleke Ramme med bilde av noen hun er glad i Rosineske
ij30 Skrevet 14. oktober 2011 #6 Skrevet 14. oktober 2011 neglelakk og juksetatoveringer til ei jente på halvannet år? jaja, ikke rart jentene er så kroppsfikserte som enkelte er hvis de vokser opp i slike hjem hvor det lakkeres tånegler når de knapt klarer å gå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå