Gå til innhold

Hva blir fredagskosen i dag da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen kos på meg. Barna skal til faren sin i helgen...så da blir det heller bok eller TV...

Skrevet

Biffsnadder, med bakte potetbåter, bernaisesaus og salat.

Skrevet

Vi skal spise risengrøt til middag, med fenalår og flatbrød til og senere ikveld blir det nachos på meg og mannen.

Skrevet

Vi har lørdagskos, og syns en kosekveld i uka er nok.

Skrevet

Knekkebrød med prim, skal på jobb og har nettopp spist middag (rester i microen med kokte grønnsaker til, nam!).

Lurer på taco i morgen. Har "kosemat" bare en gang i uka, og søndagsmiddag er forbeholdt søndagen. Er litt sær slik...

Skrevet

Vi tar kosedagen på fredag, det er så mye gøy på tv da :)

Lørdager pleier vi å ta med niste og spiser i skogen og spiser noe sunt og godt til kvelden. Men etter barnet er lagt så blir det litt kos da også, ikke noe på søndag. Men er veldig flinke i ukedagene da :)

HI

Skrevet

Baking:) Skal bake gulrotmuffins.

Skrevet

Her skal det pakkes, bakes og vaskes.

Skal feire 2 års dagen til tvillingene i morgen:)

Skulle egentlig gjort alt dette på dagen i dag, men så stengte bhg pga dårlig bemanning, da tar alt lenger tid:(

Skrevet

Makaronigrateng med tacokjøttdeig! Nam!

Skrevet

Chop Suey, hjemmelaget. Mannens ønske siden han hadde bursdag igår, og vi skal feire og kose oss ikveld. :)

Blir kake til dessert.

potetgull + film senere når ungen er lagt. Perfekt avslutning på en hard jobb uke for begge 2.

Skrevet

Pannekaker med bacon og rørte blåbær. Hjemmelaget blomkålsuppe til.

Skrevet

Hehe, vittig. Hva er vitsen med å svare da, når du ikke har noe svar?

Her aner jeg ikke, så jeg håper å snappe opp noen tips:)

Skrevet

Fredag spiser vi vanlig middag. I dag blir det kokt torsk. Her lager vi "kosemat" på lørdag og litt mer forseggjort middag på søndag.

Skrevet

ungen er 8 mnd, så blir ikke noe ekstra kos der..

Samboeren er på jobb til kl 19 i kveld, kommer da hjem rundt 20 tiden, kaster i seg litt mat, og legger seg, skal jobbe med fjøs morgen og kveld både lørdag og søndag + at han skal jobbe fra tolv på natta til 7 på søndags morgenen.. Så han kommer til å sove når han er hjemme mellom fjøsstell.. Så i dag/helga blir det nok ikke noe kos i det heletatt..

Skrevet

Ikveld skal vi spise taco og se Idol, tenne lys og bare kose oss her i stua vår. Holder på å rydde og så skal jeg svinge støvsugeren og ta ut av oppvaskmaskinen så er huset klart til helg :) Så skal jeg dusje, krølle håret litt og ha på meg noe behagelig, er i 8.mnd. men kan jo pynte meg litt en fredagskveld likevel?! ;)

Skrevet

Lager dere vond mat de andre dagene? Og HVA er søndagsmiddag?

Skjønner meg ikke på det der jeg. Vi lager mat vi koser oss med hver dag vi, og på søndag er det som alle andre dager...

Skrevet

I kveld skal vi spise biff, med poteter og mannens helt fantastiske soppstuing!!

Skrevet

Biff med fløtregratinerte poteter :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...