Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 Han jobber masse, han tar seg av familien sin,han lytter,å viser forståelse...men av og til så irriterer han meg. Han er for snill. For hvis jeg har en dårlig dag å har lyst å kritisere noen,og jeg sier det til han. Så sier han ALLTID: Nei det tror jeg ikke om henne/el han. El.han vrir slik på det at jeg blir så grrrr. Kunne han ikke bare holdt med meg av å til. Bare sånn at jeg kunne følt meg litt bedre? Hehehe..luksus problem! For snill mann! Og alle liker mannen min...Jeg er liksom den slemme. (er egentli veldig snill)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 Du trenger en venninne, de er flinke til å kritisere andre, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå