Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 Tror det er mange her som ikke orker å lese svaret. Alt for lite kraft i linjene da!...
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 Hæh? Klarte ikke lese svaret ditt, du satte ! i starten av ... din. "i linjene. ...!" skal det stå.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 det har jeg aldri brydd meg om. gidder rett og slett ikke!!!! jeg bruker kun stor bokstav på navn/stedsnavn og det hender jeg slår til med korrekt rettskriving når svaret jeg skal gi krever det. men nå leste du vel ikke innlegget mitt siden det manglet kraft.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #5 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg bruker alltid stor bokstav først. Men om et tema eller svar er av interesse, stopper ikke små bokstaver meg fra å lese innlegget.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #6 Skrevet 14. oktober 2011 Bruker alltid store bokstaver når jeg skal begynne på en setning, og etter punktum selvfølgelig.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #7 Skrevet 14. oktober 2011 Er du seriøs, HI? Skal du klage på andre sine småfeil, når du gjør samme type feil selv? "Nei jeg orket ikke det ..hehe", du kan ikke mene at dette er bedre rettskriving enn en som begynner innleggene med liten bokstav? Minst like dårlig synes jeg. Du mangler komma, du har heller ikke stor bokstav etter punktum, du har mellomrom før to punktum. En bedre måte å skrive setningen på: "Nei, jeg orket ikke det... Hehe." eller, slik jeg hadde gjort det: "Nei, jeg orket ikke det, hehe."
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #8 Skrevet 14. oktober 2011 Akkurat det er meg revnende likegyldig. Men innlegg på dialekt og med orddelingsfeil skal være superkorte om jeg skal gidde å lese dem. Det er for slitsomt og irriterende, ganske enkelt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå