Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg søker opp tider på trafikanten og får opp skolebussen som et alternativ. Det går altså?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 Det er vel ikke så mange steder skolebusser fortsatt går, annet enn i distriksnorge(?) og da er det kanskje ike så mange alternativer for buss, slik at den kan benyttes av andre også?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 Busselskapene er ikke akkurat misfornøyd med betalende kunder. Her jeg bor kan man godt følge skolebussen, den eneste forskjellen på den og vanlige rutebusser er at den ikke går i skoleferiene...
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #4 Skrevet 14. oktober 2011 Du kan, men vil du? Har som voksen kjørt skolebuss èn gang, og det ble første og siste gang, hehe! (om du husker tilbake på tiden din som skoleelev, kan du kanskje tenke deg grunnen...;-) )
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #5 Skrevet 14. oktober 2011 He he, nei jeg har egentlig ikke så veldig lyst:) Men i dag så ville det spart meg så mye tid! Er ikke lange strekningen jeg skal da, jeg får dra hetta over hodet og håpe på det beste!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå