Gå til innhold

HOTELL C HØSTEN 2011. IKKE LES OM DU IKKE VIL VITE

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Skjønnhetssalongen Joli blir nedlagt, og Bea sin blomsterbutikk åpnes der. En gammel venninne av Bea fra fengselet, begynner jobbe sammen med Bea i butikken.

- Runa satser på musikken.

- Sol og Måne (barnebarna til Juni) kommer inn i serien.

- Juni faller for Lasse, en veeeldig ung mann. Hun blir stormende forelsket.

- Pelle får seg dame igjen. Han finner også ut at han er faren til Cathrine sitt barn.

- Cathrine og Arnfinn gifter seg, fordi Arnfinn ønsker å være gift pga sin religion siden de tross alt har et barn sammen. Men han vet jo ikke at det egentlig er Pelle som er faren.. Men det finner han etterhvert ut...

- Cathrine Hove gjør ALT for å ødelegge Fugleholmenprosjektet, men det er Cathrine som til slutt taper. Cathrine skal slutte i Hotel Cæsar, og det går rykter om at hun dør.

- Vanessa slår opp med Goggen, fordi hun er forelsket i faren hans, Jens August. De finner tonen, og de har sex. Roger finner til slutt ut om dette, og han klikker på Jens August. Forholdet mellom Goggen og Jens August kan ikke bli verre. Ikke forholdet mellom Goggen og Vanessa heller for den saks skyld...

- Jens August slår opp med Eva, og Mona Lizzie og babyen flytter inn i toppetasjen.

- Eva kommer seg ut av rullestolen, men hun mister foreldreretten til Jenny Augusta.

- Hermine kommer tilbake fra USA og Goggen finner tonen med henne. Det går rykter om at Hermine dør, og at Goggen bryter fullstendig sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja. Glad jeg lever et reelt liv jeg...

Skrevet

Supert, tusen takk :D

Jeg er en av de som liker å vite hva som skjer :)

Skrevet

Fader, nå er jeg faen pokker lei av at de skal dreper rolle figurene hele tiden...kan de ikke finne på noe annet istedetfor å "drepe" de?

Skrevet

Det her er bare ting hun har funnet opp. :P Med mindre hun jobber på settet, og da risikerer hun sparken.

Skrevet

Jeg og liker å vite hva som skjer :)

Sikkert derfor jeg ser filmer om og om igjen, hehe.

Skrevet

Mye av dette har jo skjedd alt!

Skrevet

Det kommer jo alltid "se hva som skjer" før høstsesongen starter. Så hvorfor finner hun det opp?

Skrevet

Dette er bare tull.

Hi plotter inn ting som har skjedd, for å virke mer troverdig.

Hilsen en som jobber på settet til Hotel C.

Skrevet

Dette er ikke tull

Skal dra opp dette innlegget igjen om ca 14 dager så kan dere dømme da ;.)

Hilsen

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...