Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 trener dere? Hvordan trener dere? Lever dere veldig sunt?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 En slank midje har jeg ikke..det kommer an på kroppsfasong. Noen er smalere. jeg er bred på midten bare. Er slank i armene..lange slanke ben. Alle tror jeg er høyere enn det jeg er pga. beina. Allt er ikke som en tror.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 Personlig er jeg veldig slank, og etter 2 fødsler veier jeg 58 kg og jeg er 1,77 høy. Det er naturlig for meg
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #4 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg er 160cm høy og veide 52kg før jeg ble gravid (er 4mnd gravid nå). Flat mage med muskler. Hehe, joa litt annlegg er det vel, men for de fleste krever det litt jobbing for å komme dit. Når jeg var tennåring bare var det sånn, men i 20årene krevde det litt mer innsats. Har en veldig fysisk aktiv jobb (tilsvarer kanskje styrketrening 2x i uken på treningstudio, og spiser lite sukker, hvetemel, melkeprodukter og kjøtt. Først og fremst pga allergi, men venner som droppet melk og mel har merket STOR forskjell på livvidden ) Men pga aktivitet så spiser jeg ganske mye. "vi trener for å kunne kose oss" er mottoet. Kallori inntak vs forbruk tror jeg at er nøkkelen... Spiser du mer en du forbrenner, går man opp i vekt. Og om man slanker seg, PLEASE tren litt også... Det finnes ikke styggere jenter en de som "slutter å spise", men ikke trener litt muskler. Det blir bare "slapsete". Mye penere med ei trent, men med større livvidde en et sjelett med slapsehud...
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #5 Skrevet 14. oktober 2011 Er bare kroppen som er sånn. Har vært 20 kilo overvektig og hadde selv da en veldig markert midje. Når jeg er normalvektig er jeg direkte smal på midten. Nå er jeg gravid i uke 19 og har fremdeles midje. Men den forsvinner nok snart
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #6 Skrevet 14. oktober 2011 Har slank midje (er generelt slank) selv etter at jeg nå nettopp fødte mitt tredje barn i løpet av de siste 5 år. Hater å trene og klarer ikke å leve spesielt sunt. "Skylder" på gode gener. :-) Er halvt asiatisk.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #7 Skrevet 14. oktober 2011 Er født sånn og trener ikke, selv om jeg har planer om å begynne med det etter at jeg har født nr to. Er nå 26, og har aldri lagt på meg rundt midjen, men har lettere for å legge på meg på rumpa og lårene, selv om jeg heldigvis ikke har forandret meg så mye der heller siden jeg var "fjortis". Som regel har man vel enten lett for å legge på seg på rumpa og lårene, men har smal midje, eller så har man ofte slanke lår og rumpe, og mer rundt midjen. Det finnes selvsagt mange unntak hvor man er like brei over alt..
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #8 Skrevet 14. oktober 2011 For å få en slank midje må man ha et greit kosthold og muskler. Man legger på seg over hele kroppen. Er man slank og trenkt har man en smal midje. Det går ikke an å punktslanke seg.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #9 Skrevet 14. oktober 2011 Altså, mye ligger i genene. Ikke alle kan få en smal midje, selv om man har lite underhudsfett. Noen har brd midje, andre har smal. Noen legger dessuten lettere på seg rundt midja enn andre, andre igjen legger raskest på seg på rumpa og lårene. Minsker du fettprosenten din vil du selvsagt få slankere midje uansett, men kanskje er du mer firkantet i formen og da vil du ikke nødvendigvis få så veldig smal midje uansett hvor mye du går ned i vekt.. For å gi illusjonen om en smal midje er det lurt å bygge muskler på skuldre og rygg og lår, da vil du få en mer X-lignende kroppsfasong og midjen vil fremtre som smal. Dessuten vil klær kunne hjelpe deg med å gi en smalere midje, rent visuelt sett, det finnes også undertøy som holder inne det som buler, sterke magemuskler vil selvsagt "dra sammen" midja litt og et bra kosthold vil gjøre at du unngår en oppblåst mage, det vil selvsagt også gjøre sitt.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #10 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg har naturlig smal midje. Uansett hva jeg legger på meg har jeg veldig definert, smal midje og jeg får aldri valker der. Det hjelper med skrå sit ups for midjen. Pilates er tingen om du vil ha fin midje!!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #11 Skrevet 14. oktober 2011 Skrå situps er ikke tingen, da vil du bygge muskulaturen på sidene av midja, det vil du ikke!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #12 Skrevet 14. oktober 2011 Helt korrekt - forutsatt at du er en mann... Damer bygger ikke muskler på samme måten, det du oppnår er å stramme opp musklene, ikke å forstørre dem. Det er litt individuelle forskjeller her, men uten anabole steroider (i dette tilfellet testosteron), ingen anabol effekt...
Monajenten Skrevet 14. oktober 2011 #13 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg "er bare sånn". Har en typisk timeglassfigur med smal midje og litt mer på rumpe og lår. Liker midjen, verre med resten. Er veldig lite flink til å trene, men hver gang jeg drar fram rockeringen og rocker i et kvarter daglig, går det ikke mange dagene før jeg merker forskjell. Forrige gang gikk jeg inn 5 cm på noen uker. Og jeg er smal fra før av, akkurat nå er jeg 67 cm rundt midjen.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #14 Skrevet 14. oktober 2011 Du, for noe tull. Kvinner kan da bygge muskler de også, uten steroider, med gode resultater. Jeg har en Norgesmestertittel som backer opp utsagnet mitt også, i tillegg til fagkunnskap.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #15 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg har slank midje, men etter tre graviditeter skal jeg på ingen måte påstå at jeg ikke har måttet jobbe for det! I utgangspunktet så har jeg et anlegg på magen, som min mor og mormor, men ved å spise sunt (normalt kosthold uten snop, rett og slett fordi jeg ikke liker det), og trene jevnlig, så holder jeg meg slank. Jeg løper mellom 6 km og en mil fire til fem ganger i uka, men bedriver ikke veldig mye styrketrening utover det. Ingen sit-ups eller rockering eller lignende. I perioder som jeg ikke har anledning til å trene så mye, så kutter jeg karbohydrater. Men jeg er på ingen måte inne i et lavkarbokosthold, det er bare det at kroppen trenger mindre karbohydrater når jeg ikke beveger meg. Jeg er 1.61 og veier 50 kg, sånn btw...! ;-)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #16 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg er også bare født sånn. Legger på meg rompe og lår, ikke mage.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #17 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg har slank midje men digre lår i forhold til størrelsen. Dessverre født slik. Har du mer på magen enn ellers er det lite å gjøre med det foruten å trene seg til bare muskler på hele kroppen eller ty til figurforming hos klinikker.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #18 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg har smal midje. Hverken slanke meg, trener eller spiser bare sunt mat. Spiser det jeg har lyst på, og trenger ikke å passe vekten.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #19 Skrevet 14. oktober 2011 Samme hvor tynn og veltrent jeg er så er midjen ikke spesielt markert, den er faktisk litt dvask. Har altid vært, mens ansiktet og beina er skikkelig magre og pipestilker til tross for et kraftig mengde muskler.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #20 Skrevet 14. oktober 2011 Og individuelle variasjoner har ingen ting med dette å gjøre - du bygger ikke muskler annerledes enn gjennomsnittskvinnen? Og ikke minst, tar litt flere situps enn det vi andre gjør?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #21 Skrevet 14. oktober 2011 Er sånn ja,men selvsagt så trykker jeg ikke inn på herdet fett og pøser på med sukker. Sånn eplefasong er typisk i Usa og England, land hvor fastfood som pommes frites som drypper av ekkelt fett, og grisete hamburgere er vanlig å innta flere ganger i uken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå