***Curious*** Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 Tok en graviditetstest (pinne fra billige-tester.no) i går morrest 2 dager før IKM. Står at den skal leses av etter 3 minutter, og senest 5 min. Kontrollstreken kom klart opp med en gang, og ingen teststrek. Gikk ut fra badet og glemte testen litt før jeg gikk tilbake etter 10-15 min... Da var det en svak men tydelig teststrek der!!! Aldri opplevd dette før. Vet den kan være falsk positiv, men er det noen som har vært borti dette og som faktisk har vært gravid?? *Lever i håpet* :)
2 hjertegull :) Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 Ehmm.. Kanskje du skal vurdere å pisse på ei ny pinne?
***Curious*** Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2011 Hehe, var på vei til å ta ut en test fra skapet i morrest. Så kom jeg på at jeg har lest her på forumet at Hcg verdiene dobles ca annenhver dag, så skal prøøøøve å holde meg til i morgen. Kjedelig å få samme utfall en gang til :-P Tenkte bare å høre her om det er noen som har opplevd det samme for så å finne ut at de var/ ikke var gravid...
kua kalva,drektig igjen Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 jeg gjorde det, tok ny test etter noen dager og den viste pos, når jeg var preggers med nr 2
***Curious*** Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2011 Jess, her har jeg også hatt 2 positive i de påfølgende dagene. JEG ER GRAVIIIID!!! <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå