Gå til innhold

Hjertefrekvens på 140. Gutt eller jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva sier kjærringrådene om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjønnet styrer ikke hjerterytmen, det er det aktiviteten ti barnet som gjør. Ligger det og spreller går rytmen opp, ligger det og sover er den lav....

Skrevet

Myten sier at gutter ligger på rundt 120 og jenter på rundt 140. Det stemmer ikke. Begge mine gutter lå på mellom 140 og 150 på alle kontrollene :-)

Skrevet

Mine gutter lå også på 140-150.

Skrevet

min var 152 for en uke siden. var på UL i forigårs og legen trodde hun så en gutt... :) (er 15 uker i dag) Så...

Skrevet

Jenta vår hadde hjertefrekvens på 130-140, gutten på 135-145, ungen nå har frekvens på 120-130, jordmor sier hun er sikker på at det er jente. så tror ikke man kan finne ut kjønn ved hjelp av hjertet ;)

Skrevet

Gutten min hadde puls på 160-180 på tre ultralyder og en puls på 130-150 når vi hørte på hjertelyd.

Må sies at 9 av 10 kjærinråd sa jente så vi ble ordentlig overasket når det kom en gutt. Vi valgte å ikke vite kjønn, men når alle rundt sier jente så trur man tilslutt på det

Skrevet

Ja takk begge deler sier jeg..hjertefrekvensen på denne jenten har gått opp og ned i hele svangerskapet..siste kontroll lå på 126,mens hun begynte på 160..gutten lå mellom 130-150 hele veien..

og som en annen har sagt, med en gang aktiviteten øker,øker hjertefrekvensen også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...