Gå til innhold

Utååålmodig...


førstekroll

Anbefalte innlegg

Ahhh! Hele 16 dager igjen og jeg holder på å gå på veggen:/ Har masse vann i kroppen og føler meg som en hvalross. Sover ikke om natta (ikke om dagen heller forsåvidt) og er skikkelig sliten. Tips anyone? Noen som har det på samme måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Kjenner meg veeeldig igjen! Den siste tiden er utrolig mye tyngre enn jeg kunne forestillt meg. Lillejenta vår er svært etterlengtet så hele svangerskapet har føltes som en evighet og nå.. timene går ikke! Jeg har termin idag...håpe hun kommer snart! :)

Ellers har jeg ikke sovet noe særlig de siste 3 ukene, finner ingen gode liggestillinger, og det er skikkelig tungt og ubehagelig og snu seg i senga. Føles som en stor tung stein som havner oppå organer og hovedpulsåret i det jeg "mellomlander" på ryggen.. sover bedre på dagen, men ikke mye.. Selv passer jeg på å sløve masse..kun tenke på meg selv og hvile så mye ofte jeg kan, er faktisk ikke så sliten, tiltross for minimalt med søvn.. Ellers prøver jeg og ikke stresse så mye med søvn, jeg sover når jeg vil ;) MIne tips er og : Hvile mye og ofte, ikke legge for mye planes, isåfall ha "åpne planer" og forklar de rundt deg at du ikke kan garantere at du greier å overholde avtalene de siste ukene.. da kan du med god samvittighet sende venninna di melding å si at dere ikke kan treffes alikevell fordi du er så trøtt....:P har funket veldig bra her iallefall.. ellers kan en varm dursj og en kopp te + rolig musikk få meg i riktig avslappningsmodus.. og sist, men ikke minst..ikke ligg i senga å vri deg..det er grusomt.. stå heller opp, se en film,hør på behagelig musikk..kos deg med te og en god bok og tenk at snart er du i mål! Nærmere enn noen gang! :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...