Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 I går oppdaget jeg at jeg hadde fått en venneforespørsel på FB.. Og mot meg lyste navnet på en jeg møtte på nettet og hadde MASSE kontakt med for 10-12 år siden, var nok litt forelsket også, men han bodde langt unna og vi møttes aldri IRL(og jeg ble sammen med en annen like etter, dermed tok kontakten slutt). Da jeg ble singel for noen år siden, tok jeg kontakt med ham, for å høre hvordan det gikk, da hadde han giftet seg en måned tidligere.. Han er fortsatt gift ser jeg på profilen, og jeg er i et samboerforhold. Han må jo ha tenkt på meg, og søkt meg opp, vi har ingen felles venner.. Ble helt rar i kroppen, kjenner jeg.. Skal jeg godta venneforespørselen hans?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 trenger du å ha en fremmed på lista? fremmed som i aldri møtt Det blir jo lett for at det blir en gal tone mellom dere, tenker jeg, så kanskje ikke det lureste du gjør. Du klarer deg vel helt fint uten han? Men hei.. om du vet med deg selv at han bare er en venn du ikke føler noe for på noen måte så er det jo ingen big deal Men slik du skriver virker det som du er/var/kan bli fort betatt av han.. å da blir det dumt å legge han til
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 Egentlig mest bekymret for ham jeg da, han er jo gift, og har veldig få venner på FB(sikker veldig nyopprettet profil), så jeg syns det er litt merkelig at han tenker på å søke opp meg, liksom.. HI
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 Typisk jenter å gjøre ingenting til en big deal:P Kan han ikke være venn med deg på facebook uten at det skal bety at han tenker på deg og vil ha deg? Tenker du slik om alle andre som legger deg til? Hvis han gir uttrykk for at han faktisk ER forelsket i deg ennå, så ville jeg ikke godtatt. Ihvertfall ikke uten å ha informert samboeren min om der først, slik at du kan avverge noen misforståelser før de oppstår. Hvis ikke han hadde likt det, så hadde det vært helt greit, siden jeg i utgangspunktet var usikker på om jeg skulle legge han til. Om du er nysgjerrig på denne fyren utover å se hva han driver med i ny og ne (som en venn), så ville jeg ikke godtatt forespørselen, for å unngå at det baller på seg og du trør over grensen. Èn ting er fristelser, men å utsette seg for noe som KANSKJE kan utvikle seg, er jo bare idiotisk.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #6 Skrevet 13. oktober 2011 Bruker å godta gamle flammer i håp om at de har blitt feite eller på andre måter ikke lenger er spesielt atraktive smålig av meg ja, men føles godt avogtil
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #7 Skrevet 13. oktober 2011 "Blir helt rar i kroppen, kjenner jeg.." Javel. Og dette skal liksom være en helt vanlig kompis? Ikke lur deg selv, jente! Ikke utsett deg selv for fristelsen! Du satser hus og hjem på en du aldri har møtt. Ignorer, sier jeg. Det er det eneste intelligente og modne.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #8 Skrevet 14. oktober 2011 Han MÅ jo ha tenkt på meg, og faktisk søkt meg opp, siden vi ikke har hatt kontakt på sikkert 7 år, og ikke har noen felles venner på FB.. Og ja, det hender jeg stusser når noen legger meg til, ikke fordi jeg tror de er spesielt opptatte av meg, men fordi jeg syns det er merkelig å legge til folk man ikke har kontakt med.. HI
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #10 Skrevet 14. oktober 2011 Vel, rar i kroppen for at han hadde søkt meg opp og lagt meg til som venn, og rar i som en litt uggen følelse, fordi han er gift og ikke burde søke opp gamle flammer på nettet.. HI
Lammelåret Skrevet 14. oktober 2011 #11 Skrevet 14. oktober 2011 Dersom du kan være åpen med mannen din og ikke er interessert i verken flørt eller forhold med han, kan du jo det, men det høres ut som du vil leke med han. Kanskje lurt å la være?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #12 Skrevet 14. oktober 2011 "Han må ha tenkt på meg..." kanskje han har hatt deg på MSN også har han overført alle vennene sine på FB. Skjedde akkurat det samme med meg for 1 år siden. Fikk en vennerforespørsel fra en gammelframme for ca. 8 år siden. Tenkte akkurat det samme som deg. At han må ha hatt meg i tankene. Spurte han hvordan han fant meg og viste om etternavnet mitt. Da sa han at han hadde meg på MSN og overført vennene sine derfra til FB. Forskjellen mellom oss og dere er at ingen av oss var i noe forhold da, og vi er kjæreste i dag:) Du kan jo bare ha han på FB, kan vel ikke være så farlig? Det er jo bare i nettverden dere er venner...
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #13 Skrevet 14. oktober 2011 Brukte aldri MSN, dette var før den tid! Vi møttes på noe som het IRC, en ganske primitiv form for chat..hehe HI
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #14 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg er venn med samboeren min på FB, så han ser alle jeg legger til, så kommer til å være helt åpen om det, selvfølgelig! Har absolutt ingen intensjoner om å "leke" med noen andre enn samboeren min! HI
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #15 Skrevet 14. oktober 2011 Kanskje du kan spørre han da hvordan han "fant" deg? Det trenger ikke ligger noe mer i det skal du ser.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #16 Skrevet 14. oktober 2011 Skal samboerne dere alltid ha svar på hvem de peronene dere legger til på FB er?? Min samboer spør aldri hvem de nye på lista mi er, bare fordi han ikke bryr seg om hvem jeg har på vennelista på FB.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #17 Skrevet 14. oktober 2011 Neida, jeg har aldri hørt noe fra samboeren min om folk jeg har lagt til som venner, men om han spør så kommer jeg til å være ærlig. HI
Lammelåret Skrevet 14. oktober 2011 #18 Skrevet 14. oktober 2011 Dersom det er uproblematisk å fortelle samboer om den vennen som kanskje heller er "venn", er det en slags test på om en har følelser for denne "vennen", det er derfor dette ligger i mitt svar til hi.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #19 Skrevet 14. oktober 2011 HI virker å være meget smigret over denne lille smule oppmerksomhet hun er blitt gitt og fantaserer ivrig inni hodet sitt.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #20 Skrevet 14. oktober 2011 Litt smigret er jeg kanskje.. Men seriøst, hadde dere likt om mannen dere var gift med la en gammel flamme til på FB? Hadde samboeren min gjort det, en han hadde flørtet masse med på nettet, pratet i timesvis på telefon, skrevet et tonn SMS og en haug brev/kort i et par år, selv om de aldri møttes i det virkelig, så hadde nok ikke jeg likt det noe særlig.. HI
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #22 Skrevet 14. oktober 2011 Gjør som meg; Jeg godtar de (med mindre jeg ikke kjenner eller liker de), og sletter de etter et par dager om de ikke kontakter meg:) Sender de ny forespørsel så ignorerer jeg, sender de melding og spør hvorfor jeg har slettet de, så spør jeg hvorfor de legger meg til som venn, uten å ta kontakt. Jeg har en sånn "rydderunde" innimellom der jeg sletter de jeg ikke har noe behov for å ha der. Ville heller ikke lagt så mye i at han har tenkt så voldsom på deg, og at dette gjerne betyr at ting blir ubehagelig eller komplisert. Går jo an å plutselig komme på deg, og sende forespørsel for å se hvordan du har det, og snike litt. Vi er alle forskjellige, og ikke alle er så voldsomt inni det at de tenker så mye på hvem de er venn med eller hvorfor.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #23 Skrevet 14. oktober 2011 Huff Hi. Mannen min er enda på IRC!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå