Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Har magefølelsen stemt på dere andre? Jeg venter nr 3 og er sååå sikker på det er en gutt (er 17 uker på vei, så får snart vite det). Jeg bare VET det. Hvis jeg går inn på en butikk hvor de selger barneklær føles det helt feil å se på jenteklær..hadde aldri denne sterke magefølelsen med de 2 andre. Blir spennende å se om magefølelsen stemmer om 1,5 uke:)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Stemte på nr. 1, var aldri i tvil om at det ble gutt. Denne gangen aner jeg ikke. Greide heller ikke å se kjønnet på UL så blir spennende
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg var overbevist om at første barnet kom til å bli en gutt før jeg ble gravid og hadde samme følelsen når jeg fant ut at jeg var gravid. Ul sa gutt og ut kom en gutt:)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 14. oktober 2011 #4 Skrevet 14. oktober 2011 Nr 1: Trodde først jente, men byttet til gutt rundt uke 12-13, ble mer og mer sikker på gutt. Akkurat som deg så føltes det liksom galt å se på jentetøy osv. Det ble gutt. Nr 2: Jeg hadde ikke så mye magefølelse i starten, men svangerskapet var så ulikt det første at jeg var ganske sikker på jente. Var til og med like før jeg kjøpte jentetøy. Det ble gutt. Nr 3: Alle mulige spådde meg jente, og jeg var tre ganger så kvalm som de de to eldste, så jeg trodde kanskje jente jeg også, men hadde egentlig ikke noen bestemt magefølelse. Det ble gutt. Nr 4: Fikk umiddelbart magefølelse på gutt, og var bombesikker på gutt hele veien. Sa han, fant fram gutteklær osv. Hadde store problemer med å tro på UL som sa jente, men det ble jente denne gangen. Så her har altså magefølelsen bare stemt 1 av 4 ganger, hehe...
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #5 Skrevet 14. oktober 2011 Har 4 gutter fra før og venter jente utifra UL. Men stoler ikkje heilt på UL. Føler totalt at jeg er GUTTEMAMMA. Har ikkje klart og kjøpe ROSA kleder kun nøytrale farger på kledene. Er redd at UL tar feil.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #6 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg "visste" fra testen var positiv, at det var en jente i magen Det stemte! Jeg drømte også to ganger at det var gutt i magen (da er det omvendt, altså jente.. drømmer du at du har jente i magen, er det gutt i magen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå