Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 http://www.seher.no/880250/beyonce-knowles-slaar-tilbake-mot-ryktene-om-at-hun-ikke-er-gravid
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 ikke du tydeligvis:) Tåpelig å gå med pute for å late som hun er det. Hvis det er tilfelle..
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 Ja, det er jo ikke utrolig eller uvanlig i L.A for å si det sånn
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #5 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg ble overrasket ver at ingen papparazzier eller noe hadde fanget opp at hun var gravid. Det er jo normalt at hvis en kvinnelig stjerne i hennes alder kler seg i løstsittende ting, går rykteflommen med en gang men i hennes tilfelle skal man ikke ha merket en eneste ting? Hun er like tynn i fjeset som vanlig, noe jeg også reagerer på.. Så ja jeg tror faktisk ikke hun er gravid
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #6 Skrevet 14. oktober 2011 Trenger da ikke å være oppblåst i hodet for å være gravid... .. Stakkars, selvfølgelig er hun nok gravid. Hvorfor skulle hun lyve om det?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #7 Skrevet 14. oktober 2011 Man må vel ikke være tykk i ansiktet for å være gravid?? Ingen som kunne se i ansiktet mitt at jeg ventet barn. Kunne ikke brydd meg mindre om hvilken måte disse stjernene velger å få barn på, men ikke kom med tull 08.47.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #8 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg endret ikke ansiktet i hele tatt under graviditeten. Men ville tru at Beyonce kommer til å se skikkelig gravid ut på slutten da hun allerede er ei ferm dame <3 Mannen hennes er rimelig stygg da, og på Skavlan var han HELT ENIG med Anna Ankas uttalelser om at det var kvinnens jobb å skifte bleier, han kom ALDRI til å gjøre slikt osv.. Æsj for en ekkel gubbe Men - skulle GJERNE hatt pengene hans da ;D hehe.. Men takke meg til en pappa som stiller opp.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #9 Skrevet 14. oktober 2011 OI det var da en drøy gravidmage til å være 3 mnd på vei??? Dette er da ei veltrent dame med magemuskler, så det å få en diger kul allerede nå var litt rart...
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #10 Skrevet 14. oktober 2011 Hun var da 5 mnd på vei for en mnd siden! Hun er nok gravid. Det latterlige dårlige bildet fra Australia sier ingenting. Hvor langt bak er rumpa der da? Nå synser vi mye her!!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #11 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg ble faktisk tynnere i ansiktet første halvdel av svangerskapet, og aldri tykkere enn jeg var før jeg ble gravid.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #12 Skrevet 14. oktober 2011 Hun hadde vel hatt råd til en bedre falskmage enn en dårlig pute vel?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #13 Skrevet 14. oktober 2011 vell, jeg har sett bilde av henne i bikini og hun er definitivt gravid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå