Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Stryker dere på en og en strømpe når dere har maange par ullsokker ( som jeg regner med de fleste har)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Ullsokkene merka jeg ikke i det hele tatt. For det første er jenta mi flink til å holde styr på tingene sine selv, og har vært det siden hun begynte i bhg som 3-åring, og for det andre så er det enkelte ting jeg mer eller mindre ser på som forbruksvare. Ullsokker koster ikke mange kronene og vi har maaaaange par. (Ull)sokker, hårspenner og lignende "småtterier" anser jeg som forbruksvare.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 her stryker vi lapper i ullsokkene. Dels fordi vi gjerne vil få dem hjem igjen og dels fordi personalet i barnehagen skal slippe å lure på hvem som eier dem.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 Stryker på navn i strikkeklær. I syntetsike ullstrømper alla Ulvang, så har jeg noen ganger skrevet med penoltusj, men de er stort sett ikke merket.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #6 Skrevet 13. oktober 2011 Klistrer på en strykelapp, legger papir rundt og presse 3 sek. med rettetanga. Tar ca. 8 sek. å merke en sokk. Syns ikke det er mye arbeid. Koser meg med slikt arbeid når jeg sitter å ser på tv om kvelden.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #7 Skrevet 13. oktober 2011 Taggit!! mest geniale på jord;) alt er merket med det..og kan fjernes før evt arv/salg..
Sussa85 - snart 2? Skrevet 13. oktober 2011 #9 Skrevet 13. oktober 2011 http://www.sabo.no/produkt/taggit-114.aspx =) var ikke meningen å være anonym i sted... Taggit er virkelig supert for vår del! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå