3 er nok! Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 Er det vanlig at de veier den? Det har jeg i såfall ikke fått med meg
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 De veide begge mine. Den første fikk jeg også se fordi jordmora sa det var en stor men helt perfekt morkake:) Første veide 1200 gram og andre 1300 gram (det er mye) Står hva de veier i begge mine fødsels jounaler.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 Vet ikke. Så at ei ivrig dame bar vekk morkaken mens hun mumlet noe: "Nå skal vi se om..." et eller annet. Men føler aldri jeg har fått noen tilbakemelding hverken da eller seinere. Oppfatter det dermed som alt var i orden. Kanskje det står noe på det arket man får utlevert, med informasjon om fødselen?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #6 Skrevet 13. oktober 2011 Vet ikke hvorfor, men det siste innlegget var ustyrtelig morsomt! Ler så jeg griner!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #7 Skrevet 13. oktober 2011 430g litt lite sa de - babyen var 3100g til termin så ikke store krabaten det heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå