Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg har en " venn" på Facebook som oppdaterer statusen med slikt hele dagen Det er en 37 år gammel mann! Litt spesielt?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Nei, det syns jeg ikke er litt spesielt, det syns jeg er veeeldig spesielt!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 jeg har en halvfeit alkis på 40 som tar webcambilder av seg selv, og skriver skål, og masse fyllestatuser på dårlig engelsk.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 Huff, det er jo direkte vemmelig. Du får skrive zuzz til han neste gang
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 Det er ikke gjort på kødd da? Kan finne på å skrive slikt selv jeg, men det er alle som skjønner at det er bare latterliggjøring av de som skriver det, og faktisk mener det;)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #7 Skrevet 14. oktober 2011 Neida,han spøker ikke og er ikke faceraped. Samtidig legger han ut en mengde videoer av seg selv mens han synger etter cd plater! Vi snakker hele dagen. Ler meg ihjel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå