3 er nok! Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 - scrapbooking og kortlaging. Ellers maler jeg litt rammer, kister og andre treting innimellom. Dekorerer barnamøbler og sånn. Har lyst til å lære meg å bake fine kaker, men det ligger dessverre ikke for meg.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 Strikking, boklesing, sying, fleste typer håndarbeid ellers. =)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg driver med hester, har tre stykker. Foruten at det er en fin hobby holder de meg i form. Også har vi to hunder og reiser endel rundt på utstillinger med den ene, spennende og sosialt!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 Lese er den eneste hobbyen jeg har akkurat nå. Likte veldig godt å broderer før. Men etter å ha brukt nesten 3 mnd på å broderer en kalender til guttungen, har jeg gått lei. Vurderer å broderer en til nevøen min også, men vet ikke om jeg orker tanken på det.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #6 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg skriver musikk, spiller gitar, liker å lese, sy osv.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #8 Skrevet 13. oktober 2011 Strikking og lesing, nå for tiden. Før var det enda mer håndarbeid, fluebinding/-fiske og kor. Litt for glad i å være hjemme..
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #10 Skrevet 13. oktober 2011 Ta et sykurs :-D Ellers strikker jeg, maler, og lager litt decoupage. Det siste der er veldig kjekt. Kan lage mange flotte møbler :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå