Gå til innhold

Hva kan dette være? Hjeelp.. (infeksjon i underlivet?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt så hadde jeg sex med kondom, den sprakk. Det jeg ikke tenkte på var å sjekke om kondomen var så hel som den kunne bli (visste at den var sprukket da). 2 dager etterpå lå en liten plastbit i trusen: Tuppen av kondomen.

Igår fikk jeg mensen, trodde jeg. Men hele dagen var det bare småblødninger, som er veldig uvanlig for meg. I tillegg til merkelige magesmerter, der eggstokkene ligger tror jeg, som jeg har hatt siden kondom-episoden skjedde, for et par uker siden.

Skulle hatt mensen nå, så da blødningen hadde tatt seg litt opp inatt så trodde jeg at det var den, men i hele dag har det også bare vært småblødninger og magesmerter (IKKE menssmerter). Tok også en graviditetstest idag, den var negativ.

Skal ringe til legekontoret når det åpner imorgen, men bekymrer meg jo sånn :( Når jeg Googler så får jeg jo symptomer og diagnoser på alt (spontanabort, eggstokkbetennelse osv).

Og så tenker jeg på hva jeg skal fortelle til damen i telefonen på legekontoret?? *litt flau av seg* Og hvordan det blir med GU når jeg blør endel, ikke mye nå, men tenk om mensen finner veien og jeg begynner å blø som en foss i løpet av natten.

Arrg, bare kroppen er frisk, så er alt så mye bedre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Upps! Du er gravid:-) Gratulerer?

Skrevet

Jeg skrev jo at jeg tok en test igår og at den var negativ ;)

Nå er jeg nettopp våknet og merker ingenting til smertene..

Skrevet

HJELP, jeg er så usikker! Nå er jo smertene over, skal jeg bare anta at en eventuell infeksjon er over da? Merker mer og mer til mensen.

Kanskje jeg bare kan avvente legetimen til mensen er over, hvis jeg får igjen "infeksjonssmertene"?

Skrevet

E gang i blant merker jeg andre smerter i sammenheng med mensen enn de som er til vanlig. Tenk etter, har du aldri merket andre smerter før?

Jeg tror du har hengt det opp i at den biten kan være farlig, og at du automatisk tenker det negative her. Mensen skyller raskt ut noe fra skjeden. Har du ikke smerter nå ville jeg avventet. Men det er MIN mening. Kjenner du deg veldig usikker bør du troppe opp til legen og forklare uroen din;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...