Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 MIn tante fikk hjerteinnfarkt etter 6 mnd på lavkarbo
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 Da har hun nok hatt en latent hjertefeil. Jeg lever på 6.året på lavkarbo (pga. sykdom). Putter IKKE i meg masse fett, men styrer av karbohydratene. Det holder meg frisk og rask slik at jeg kan jobbe og ta vare på hus, hjem og barn.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 I USA har det blitt bevilget store summer til forskning fordi det er faretruende mange som legges inn på sykehuset med nyre og leversykdommer pga alt fettet som skal renses ut av kroppen...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 Det er ikke lavkarbo. Det er ketolyse. Du må ikke blande sammen her. På lavkarbo trenger man ikke dytte i seg mengder med fett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå