Gå til innhold

Lavkarbodebatt på NRK 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MIn tante fikk hjerteinnfarkt etter 6 mnd på lavkarbo

Skrevet

Da har hun nok hatt en latent hjertefeil.

 

Jeg lever på 6.året på lavkarbo (pga. sykdom). Putter IKKE i meg masse fett, men styrer av karbohydratene. Det holder meg frisk og rask slik at jeg kan jobbe og ta vare på hus, hjem og barn.

Skrevet

I USA har det blitt bevilget store summer til forskning fordi det er faretruende mange som legges inn på sykehuset med nyre og leversykdommer pga alt fettet som skal renses ut av kroppen...

Skrevet

Det er ikke lavkarbo. Det er ketolyse. Du må ikke blande sammen her. På lavkarbo trenger man ikke dytte i seg mengder med fett.

Skrevet

Tror jeg heier på Fedon =)

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...