Gå til innhold

Så mye merkelige svar her inne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir ofte overrasket av de forskjellige svarene her inne. Fint nok når spørr etter erfaringer, men er så mange som tror de sitter inne med en mye større innsikt enn de egentlig har(virker det til). Bare fordi kk har skrevet en artikkel på nett gjør det ikke til en vitenskapelig sannhet!

Synes ofte de som faktisk har faglig bakgrunn for å uttale seg om noe blir slaktet, eller fortalt av resten her inne at det ikke stemmer.. Jaja, jeg stoler ihvertfall mer på de med faglig bakgrunn vedrørende temaene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes dette var et merkelig innlegg jeg...

Når jeg spør om noe her så setter jeg pris på at folk svarer utfra egen erfaring eller hva de tror, jeg ber ikke folk holde kjeft med mindre de har doktorgrad i det jeg spør om.

Skrevet

Hvilken garanti har du for at personene som skriver dem har faglig bakgrunn egentlig har det da?

Skrevet

NeI det har man selvfølgelig ingen garanti for, men jeg er så naiv at om en forteller at en er sykepleier så velger jeg å tro at man ikke lyver på seg det. Og at andre undergraver en sykepleier(eller annet yrke for dn del), med å være bastant å linke til vg.no så synes jeg dette er merkelig, ja. Mener bare man skal være litt forsiktig med å sluke alle kilder, og heller være litt kritiske til alt man tar innover seg. Det man lærer på skolebenken, eller av fagartikler må jo ha større tyngde?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...