Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Min beste venninne er gravid, og nå har jeg fått en beskjed på facebook fra et par andre venninner av henne som skriver at venninnen min har hintet frampå om at hun ønsker seg babyshower. Hun har ikke sagt det til meg foreløpig. De andre venninnene mener at jeg kanskje bør være den som arrangerer siden vi er nærmest hverandre. Men hun gjorde ikke noe som helst da jeg var gravid for to år siden, så hvorfor skal jeg gidde å bruke masse penger og krefter på å arrangere noe for henne som ikke jeg fikk?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Babyshower er åns. Hadde ikke giddet det
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 Du kan jo svare de som hinter til deg, at du heller gir gave til barnet når det er født!! MEN, at de gjerne må lage til noe, men du står utenfor...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 Hvorfor kan du ikke gjøre noe for henne, kun fordi hun ikke gjorde det for deg? Dessuten for to år siden var ikke babyshower særlig populært heller, så du hintet vell ikke for at du ønsket det heller da. Uansett du kan jo spørre de andre venninnene av henne om de ønsker å arrangere det, om du ikke vil selv.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 I bunn og grunn er det ganske spesielt å hinte om at man vil ha et selskap bare for å få masse gaver... Jeg skjønner ikke helt greia med babyshower. De fleste mødre og fedre er jo så opptatt av å handle inn til babyen selv, og alle andre gir jo gaver etter at barnet er født. Er det for å få dobbelt opp?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #6 Skrevet 13. oktober 2011 Hadde ikke giddet, ikke fordi hun ikke gjorde det samme for meg, men fordi babyshower er tragisk.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #7 Skrevet 13. oktober 2011 babyshower er helteit. Er virkelig alle såååå gla på den gravides vegner at man skal bruker tusenlapper på dette. Det er vel mere kos å kjøpe noe fint til babyen når den er født
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå