Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg skal gjøre tidenes egotripp og reise mutters alene på hytta i helgen, la mann og barn være hjemme og bare nyyyyte stillheten og fjellet alene! Men trenger deres beste tips for kosemat til en person, må handle på vei opp og er litt tom for ideer akkurat nå. Gi meg dine beste tips!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 Ta nachochips utover en stekeform, stek kjøttdeig (en halv pakke), ha på salsa (et halvt glass) og fordel det utover nachosen. Ha ost oppå. Hiv det i ovnen til osten er smeltet + + og kos deg med rømme attåt;) Nydelig og langvarig mat:)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 Peppes pizza med hvitløksdressing..Nam nam nammmmmmmmmmmmm
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 Øh.... det er dårlig med peppes der oppe altså... HI
Miztery Skrevet 13. oktober 2011 #6 Skrevet 13. oktober 2011 Grandis!..Hehe.. Neida, jeg bare tuller, biff med tilbehør er jo alltid godt, hvis man spiser kjøtt, og siden Gubben er lei av biff(blir bortskjemt på jobb), så koser jeg meg gjerne alene med en biff og fløtegratinerte poteter når jeg er alene hjemme en kveld!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #7 Skrevet 13. oktober 2011 Ha ha ha, nå måtte jeg le! Tror ikke hun hadde lest innlegget ditt ordentlig.... Jeg ville kjøpt meg en deilig biff, sopp, asparges og bernaise + bakt potet. Mmmmm.... Som snacks hadde jeg kjøpt kjeks, brie og smash :-) Forøvrig så er jeg veldig misunnelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå