Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Å finne en ny mann med tid og stunder? Med 2 barn? Er 33 år og forlatt...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 klart det er håp!det er alltid håp!!!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 Klart det! Venninnen min var også 33 år da hun fant mannen i sitt liv, bare at hun hadde 3 barn på slep :-)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 Selvsagt er det mulig. Men hvis du skal finne en mann som er ferdig med å få egne barn, betyr det at dere må forholde dere til "mine, dine, og våre barn". En annen mulighet er at dere får ett eller flere barn sammen, eller at du finner en mann som synes det er greit å leve uten egne barn.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 Selvsagt..... Fant meg selv en ny mann uten barn, mens jeg hadde tre fra før. Og venter en sammen nå ) Men IKKE stress.... Finner han tidsnok skal du se. Og lykke til!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #6 Skrevet 13. oktober 2011 Takk! Jeg er livredd for å måtte leve alene uten en mann livet ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå