Gå til innhold

ville dere ryddet det bort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har et skap i kjøkkenet som er mye vaskemiddel o.l. i...

 

vi har et barn på 1,5 år som er overalt, men jeg passer bestandig på når hun er der....

pappan mener det er dumt å måtte flytte unna alt når vi bestandig er sammen med henne, men jeg mener vi burde ta det bort....

 

hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett lås på døra? barnesikring :)

Skrevet

Flytt det til et overskap hvor hun ikke når opp.

Skrevet

Ta det bort, hvorfor friste skjebnen?

Skrevet

Jeg mener det uansett ikke er lenge før dere må ta vekk vaskemidlene, eller iallfall sikre skapet. Hva med å sette på en slik multilås, hvis dere ikke har det?

Framover blir barnet stadig dyktigere til å skru opp ting.

Skrevet

Flytt det opp. Dere kan ikke forfølge henne hele tiden og små barneføtter og barnehender jobber fort. Tar dere sjansen?

Skrevet

Jeg flyttet alt opp i høyden. Tar ingen sjanser. De finner fort ut av barnesikringen...

Skrevet

Enkelt, barnesikring på skapdøren.

Skrevet

Ja, med slike vaskemidler og potensiellt farlig ting bør du ta det bort.

Skrevet

Definitivt barnesikring eller flytte det opp! IKKE ta unødvendige sjanser med livet til barna deres??!!

Skrevet

Enten skikkelig barnesikkring eller flytt det til et sted der hun ikke kan få tak i det, selv om hun er alene en halvtime.

Skrevet

det som skurrer mest er vel; må du spørre og være enig med mannen for å flytte på vaskemiddlene??

 

om du føler deg tryggere så flytt på det! det er ikke skaldelig å ha det andre steder selv om hun blir passet godt på! da kan du slappe av å vite at un ikke kommer til å drikke salmiakk! :)

 

Skrevet

Ja, men mannen mener jeg er overhysterisk!:S

Skrevet

Flytt det! barnesikring fungerer på alle mennesker unntatt barn. De greier akkurat det de setter seg fore ;)

Skrevet

jenta mi fylte akkurat to år, og hun har funnet ut hvordan barnesikrede flasker åpnes... De der som må dyttes ned og skrus veit du? Ingen problem for hene å åpne.

Flytt eller ha på barnesikring. Vi har en enkel slags greie fra bootsapoteket her, hun har ikke funnet ut av den!

(den sikrer bare søppelbøtta da, flaskene har vi flyttet i tilfelle...)

Skrevet

Jeg har ikke flytta på sånt selvom jeg har hatt småbarn, men jeg har heller aldri sagt at "nei, der må du IKKE røre, for det er farlig!"... Da har det ikke vært så spennende heller :) Men nå har ingen av mine vært noe særlig til å pelle rundt på alt heller, heldigvis :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...