Gå til innhold

Noen som har prøvd å høre med angelsound?


yummi with the tummy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest MammanTilJentaMi

jupp, jeg har hørt hjertelyden til bebisn siden ca 8 uker, er nå ti.

i begynnelsen måtte jeg presse litt ned for å finne den, men nå kan jeg bare legge den oppå livmora så kommer den med en gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sikkert for mye polstring på magen, så det er vanskelig åhøre. Er du slank?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MammanTilJentaMi

Nei, er ikke slank og har endel magefett og hud etter forrige svangerskap..

hører det når jeg legger angelsounden like over skambeinet..er nå 10 uker og hører den kjempelett:)

 

Har du fått det til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det farlig på noen måte å bruke ultralyd mer enn nødvendig? Har så lyst til å prøve dette, men er redd jeg kommer til å bli hekta og sitte med den på magen hele dagen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk til i går! Da var jeg 12+1:) Var helt nydelig. Jordmor sier at det ikke er noe problem med 2-3 ganger pr uke og man bør begrense til 15-20 min hver gang. Det er bare lydbølger, men alle har forskjellige meninger om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MammanTilJentaMi

Så bra at du fikk det til:D ja, det er kjempeherlig:)

Hører ikke hver dag og ikke så lenge jeg. Hørte lenge de første gangene, men nå er det mer en slags forsikring om at hjertet slår og alt er tilsynelatende bra:) er 11 uker i morgen..Gleder meg til jeg er over i andre trimester;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prød, men finner den ikke :/ Er 12+3 i dag. jeg har bra med polstring på magen jeg også, så det er mulig det er derfor og det er ikke sikkert jeg har prøvd på riktig sted en gang.. hehe

Jeg får vente til jordmortime om 11 dager :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg prøvde igår og fant hjerteslag :) Er 11+2 på vei. Men av og til finner jeg det ikke i det hele tatt. Det kommer nok også ann på hvordan babyen ligger. Og det står at man skal bruke den mellom 14-16 uke. Så det er sikkert litt tidlig for noen :) Til de som ikke har hørt det enda: dere har noe å glede dere til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg fra aprilklubben. Jeg har babywatcher å brukte denne av og til i begynnelsen. Det er veldig bra, siden man er redd man skal miste så tidli... Anbefales... Men sånne ting må selvfølgeli brukes med måte:) hørte bare ca 20 sek hver gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...