Gå til innhold

Hva slags gulv har dere i de ulike rommene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har vi mørkegrå/sorte fliser, (str 30x60 og 15x60) i ganger og lysegrå fliser på badet (str 20x20?, lagt i diamantmønster). I stue, på kjøkken og i samtlige soverom har vi 3-stavs, mattlakkert eikeparkett.

Hva har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har lyse fliser i yttergangene (2) og italienske marmorfliser i lys/beige på begge badene (også fliser i samme nyanser fra golv til tak på alle veggene)

og fliser på vaskeroms gulvet, også lys/beige som i gangene.. har samme fliser på kjellergulvet (kjempestor bod og teknisk rom)

på alle andre rom har vi 3stavs eikeparkett den er mellomblank mot matt i finish..

Skrevet

Store skiverfliser i gangen, fliser på badene og parkett på resten av huset.

Skrevet

Leier bolig med terracottafliser i yttergang, grå keramiske fliser på badet og vinylgulv på alt annet. Vanbåren gulvvarme i alle rom unntatt soverommet..

Vannbåren varme er jeg fornøyd med, og terracottaflisene. Resten er bare OK, men det er ikke mine gulv...

Skrevet

På bada har vi mørke grå fliser. Resten av huset har vi mørke flisaktige Alloc parkett likt som bade.

Skrevet

Hmm, 3stavs et eller annet parkett i alle soverom, stue, spisestue, kjøkken, ganger, kontor, tv-stue og boder. (Lik parkett i hele huset)

I gangen har vi noen avlange skiferfliser, og på bader + toalett er det lenolium.

Gleder meg til å få fliser på gulvet på bad + do ja;))

Skrevet

Vi har fliser på bad, vinyl på vaskerom og resten laminat lysegrå alloc. Vi valgte bort parkett, siden vi har dyr;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...