Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Her har vi mørkegrå/sorte fliser, (str 30x60 og 15x60) i ganger og lysegrå fliser på badet (str 20x20?, lagt i diamantmønster). I stue, på kjøkken og i samtlige soverom har vi 3-stavs, mattlakkert eikeparkett. Hva har dere?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 vi har lyse fliser i yttergangene (2) og italienske marmorfliser i lys/beige på begge badene (også fliser i samme nyanser fra golv til tak på alle veggene) og fliser på vaskeroms gulvet, også lys/beige som i gangene.. har samme fliser på kjellergulvet (kjempestor bod og teknisk rom) på alle andre rom har vi 3stavs eikeparkett den er mellomblank mot matt i finish..
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 Store skiverfliser i gangen, fliser på badene og parkett på resten av huset.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 Leier bolig med terracottafliser i yttergang, grå keramiske fliser på badet og vinylgulv på alt annet. Vanbåren gulvvarme i alle rom unntatt soverommet.. Vannbåren varme er jeg fornøyd med, og terracottaflisene. Resten er bare OK, men det er ikke mine gulv...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 På bada har vi mørke grå fliser. Resten av huset har vi mørke flisaktige Alloc parkett likt som bade.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #6 Skrevet 13. oktober 2011 Hmm, 3stavs et eller annet parkett i alle soverom, stue, spisestue, kjøkken, ganger, kontor, tv-stue og boder. (Lik parkett i hele huset) I gangen har vi noen avlange skiferfliser, og på bader + toalett er det lenolium. Gleder meg til å få fliser på gulvet på bad + do ja;))
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #7 Skrevet 13. oktober 2011 Vi har fliser på bad, vinyl på vaskerom og resten laminat lysegrå alloc. Vi valgte bort parkett, siden vi har dyr;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå