Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Kjenner lite med folk her eg bor, så er det noen som kanskje kunne tenke seg å bli litt kjent? har en liten gutt på 16 mnd, og er 32 år selv.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 jeg er fra bergen er 23 og har en jente som blir 2 år 14. nov!
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 30 år, en jente på 11 mnd og en på snart 4 år. Bergen vest
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #7 Skrevet 13. oktober 2011 er jo ikke langt det;) motorvei hele veien jo;)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #9 Skrevet 13. oktober 2011 Ja! 23 og bor i sentrum, snart mamma! Hva tenkte du på HI?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 13. oktober 2011 #10 Skrevet 13. oktober 2011 Ja bergenser her! Har to (4 og 2,5 år) og er 26 selv :-)
nonstop79 Skrevet 13. oktober 2011 #11 Skrevet 13. oktober 2011 Hehe.. nei man kommer seg kjapt frem på motorveien... utenom køen da.. Lurte nå bare på om noen kunne tenke seg å bli litt kjent.. Er en stille og rolig person, gjerne litt sjenert.. Så har ikke alltid like lett for å komme i kontakt med mennesker.. Og siden eg ikke kjenner noen her, så savner eg noen å prate med, å kanskje gå på kino med å sånn.. Hadde jo vert kjekt hvis lillemann hadde fått noen å leke med og da.. utenom barnehagen.. HI
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #12 Skrevet 13. oktober 2011 siddis bosatt bergen to barn 35 år
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #13 Skrevet 13. oktober 2011 26 år med en gutt på 2,5 og aprilbarn i magen. Bergen vest her også!
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 13. oktober 2011 #14 Skrevet 13. oktober 2011 har familie i åsane, så jeg er ofte i området;) Jeg skal være hjemme med mini fram til august neste år. savner flere å gå på kino med osv jeg og!
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 13. oktober 2011 #15 Skrevet 13. oktober 2011 noen som vil være med på et cafe besøk eller lignende?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 13. oktober 2011 #16 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg er gjerne med på noe gøyt:) Glemte å skrive at jeg bor også i åsane, og er hjemme på dagtid enn så lenge:)
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 13. oktober 2011 #17 Skrevet 13. oktober 2011 jeg må legge meg her nå, men jeg vil svært gjerne få til en cafe tur eller lignende! hadde vært gøy å være barnevognsmafia på Jacob All feks;) he he.... håper det er flere som vil! jeg kan de fleste dager...
nonstop79 Skrevet 13. oktober 2011 #18 Skrevet 13. oktober 2011 Eg har nok ikke mulighet til noe sånt de nermeste ukene desverre... Har en liten som er under utredning og har dårlig immunforsvar for øyeblikket, og må holdes hjemme fra barnehagen og sånn så han ikke blir smitta av noen infeksjoner.. så inntil de sier noe mer eller han er bedre, så tør eg ikke ta han ut blant mange andre unger... Syns det er utrolig kjipt, og han kjeder seg her hjemme med bare meg.. Men er nå bedre enn att han skal bli smitta av noe.. Men dere andre får finne på noe og ha det kjekt.. HI
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 14. oktober 2011 #19 Skrevet 14. oktober 2011 stakkars liten... vi kan jo gå ut en kveld vi mammaer og da.... og ta med ungene en annen gang?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #20 Skrevet 15. oktober 2011 jeg bor på nesttun! hadde vært kjekt med et treff el.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå