Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Jobber i privat barnehage og det er så ofte det er tomt for matvarer. Den ene dagen er det ikke melk, den andre er det ikke så mye brød igjen. Det er aldri nok frukt til at barna kan ta til de ikke vil ha mer. Det blir beregnet så lite varmmat fordi dem er så små og ikke spiser så mye allikevel. Alle små er vel ikke småspiste når det gjelder enkel bhgmat? De store på småbarnsavd få heller aldri prøve å smøre selv.. Er det bare jeg som er bortskjemt fra tidligere bhg eller er dette noe å ta opp? Barnehagen er forresten privat.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Håper du tar det opp! Selvsagt er det lov å gå tom for melk,brød etc en gang i blant men bør ikke gjenta seg for ofte. I barnehagen der hvor jenta mi går har de ofte rester etter varm mat dagen etterpå så det tyder jo godt
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 eh det er IKKE normalt! Du betaler vel for maten? Og da skal du kreve at de har alt hver dag! Skjer aldri hos oss der barna mine går:)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 Styreren der jeg jobbet i fjor hadde alltid en sånn "idag er det torsdag, da handler vi og fyller opp på mandag" kommentar.. Men der var alltid brød, men kanskje dårlig utvalg av pålegg!! Og siden ost var så himla dyrt, var det sjeldent kjøpt (frivilligt) av henne... Men det blir jo noen osteskiver av kilo ost, forsviner fort en pakke fårepølse og boks leverpostei også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå