Gå til innhold

Hvor mye bet dere i kostpenger i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på oppstartssamtale i dag og glemte helt å spørre om dette.

Det er forresten en privat bhg med all inclusive... så lurer på om det blir veeldig dyrt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er 250, og da får de frukt og melk....

Men det er kommunal, da

Skrevet

Vi har bare "smøre selv" med rundstykker og godt pålegg en gang i uka. Da betaler vi 50 kr mnd.

Skrevet

I den forrige bhg vår hadde de egen kokk og alle måltider og frukt inkludert.

Da betalte vi 200 kr. pr mnd

Skrevet

Vi har alle måltider i barnehagen inkl 3 varmmåltider.. betaler 2910 for alt..så d blir vel 580 kr i mnd.. helt greit syns jeg! =)

Skrevet

300 i matpenger

Det inkluderer frokost,lunsj og frukt (knekkebrød)

Ellers så baker de av og til og litt sånn

Skrevet

Rart hvordan noen får det til med så lite betaling, mens andre nesten ikke får noe igjen for pengene...Jeg vil også ha mat til alle måltider i bhg.

Skrevet

Vi betaler 300 kr i mnd for lunsj og frukt. Vi betalte 200 kr i fjor men de økte med 100 kr for å få litt grovere brød, kneipbrød var vist ikke godtnok. Jeg syntes det var helt greit med det brødet, vi har veldig grovt brød hjemme så de 2 skive hun spiste til lunsj hver dag med litt lysere brød hadde ikke så mye å si for meg.

Skrevet

185,- Da får de alt bortsett fra mat til frokost. De får lunsj, frukt, melk, yoghurt og varmmat annenhver fredag.

Skrevet

250,- Det er med frokost,lunsj og fruktmåltid (med skive) og 2 varmlunsjer i uken :)

Men det er kommunal da:)

Skrevet

480 kr for 10 uker..

hun får da frokost, frukt/yougurt og ettermiddagsmåltid (ofte noe de har baket selv, varmmat eller noe godt i tillegg til brødskiver)

alt er inkludert her også, bortsett fra bleier, barnehagen stiller med all mat og drikke og andre stellesaker (inkl solkrem om sommeren)

syns det er en helt grei pris jeg ivertfall! :)

Skrevet

700 pr mnd, alt er da inkludert av mat. De spiser frokosten i barnehagen, hjemmelaget havregrøt, hjemmebakt brød, med sunt pålegg og frukt. Hjemmelaget varmlunsj hver dag, og et ettermiddagsmåltid som er hjemmebakte grove rundstykker med pålegg. Frukt og grønnsaker til hvert måltid. Veldig fornøyd:)

Skrevet

250 kr.mnd. Kommunal. obs! 80% plass da ;) ....

Bet 2250 for en mnd.

2 varme måltider i uka og ellers brød måltider etc hele dagen. Men vi smører selv med matpakke til frokost på mårran. :)

Skrevet

200, ett varmt måltid og frukt. Vi må ha med nistepakke til frokost og 14 måltidet om barna skal være der under disse måltidene.

Skrevet

Privat bhg, 150 kr på storbarnsavdelinga. Var noe mer på småbarn.

Her får knekten melk og grønt til frokosten, har med matpakke selv, 2 dager får de lunsj i bhg. 1 dag varmmat og 1 dag smøremat. 3 dager har vi med matpakke da det er turdager.

Skrevet

250 kr for frokost, lunsj og frukt/yougurt :)

Skrevet

300 kr pr. mnd, inkluderer alle måltider. Privat bhg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...