Gå til innhold

Svært ømme bryster, gravid? MED hormonspiral??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner angsten tar meg ja!! har hatt spiralen i 1 1/2 år nå, har blødd litt fra og til siden da, det er jo helt normalt. Har ikke blødd på noen mnd nå da.. Men den siste uken har jeg hatt SÅ ømme bryster! Kan faktisk ikke se på de uten at det gjør vondt :P Hehe! Huff, vet sannsynligheten er liten, og at jeg bare må ta en test for å bekrefte det...

Men er det noen som har erfaring med dette??

Takker for svar... Har egentlig meget nok med de to vi har :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er i allfall meeeeeeeget usannsynlig, men muligheten er jo der. Har du kjent etter om den ligger på plass? På de jeg har hørt om som har blitt gravid har enten spiralen ramlet ut eller forsvunnet opp og derfor ikke fungert.

Skrevet

Jeg har hormonspiral, får også ømme og hovne bryster med jevne mellomrom. Jeg har ikke menstruasjon, men de ømme og hovne brystene dukker opp ca hver 3-4uke, varer i 1-2uker. Trolig hormoner som gjør det i følge legen. Ikke alle får slike symptomer, men det hender sa legen til meg i hvertfall. Jeg tok selvsagt en graviditets test første gangen dette skjedde for å være på den sikre siden og en tur til legen.

Jeg trodde nesten selv jeg var gravid første gangen siden det var likt brystene i starten på alle svangerskapene mine.

Skrevet

Okei, tusen takk for svar. Sannsynligheten er jo = 0, men har ikke hatt SÅ vonde bryster siden jeg satt den inn i fjor sommer. Så kommer nok til å ta en test jeg også! :P For å AVKREFTE det :P

Men kjenne tråen? Er den så langt nede altså? Har aldri kjent etter.... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...