Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Skulle kose meg med en sjokolade jeg har hatt liggende i over en uke, men den var borte vekk! Han har spist opp sjokoladen min! Gjett om han skal få svi! Man spiser ikke opp en kvinne med PMS sin sjokolade ustraffet!!!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Send han på butikken for å kjøpe ny.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 Da hadde jeg blitt skikkelig forbanna!! Fyren bør kjøpe ny til deg. Bor alene jeg så slipper sånne ting..hehe
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 Han er ikke hjemme, kommer ikke hjem før i kveld! Buhu.....jeg trenger sjokoladen min.....:o/
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 Hvordan i all verden klarer du å ha en sjokolade liggende i over en uke??!!???Hadde ikke jeg klart,rekorden er 2 dager tror jeg;) Mannen din må straffes!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #6 Skrevet 13. oktober 2011 Det er ny rekord faktisk. Og derfor gledet jeg meg ekstra mye til å endelig få kose meg med den, etter å ha vært superflink sååå lenge. Møkkamann!! Ja, jeg vet jeg har små problemer, men PMS kan få bagateller til å bli enorme!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #7 Skrevet 13. oktober 2011 send han til shariadomstolen for steining, taaaakk for deeeet!!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #8 Skrevet 13. oktober 2011 de er også noe å bli sint over, kjære vene, tenk på di som ikke har mannen sin lengre... skjerp deg! viss dette er de som skal til for å få deg sint så stakkars mannen din..
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #9 Skrevet 13. oktober 2011 Herrefred, ikke ta alt så seriøst da! Og jeg kan ikke gå å tenke på alle som har det værre enn meg hele tiden, da ville jeg blitt gal!
Sol Skippertaksdronning Skrevet 13. oktober 2011 #10 Skrevet 13. oktober 2011 19.06...skjerp deg selv...PMS er sltsomt!! Små saker blir DIGRE da.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #11 Skrevet 13. oktober 2011 hehe Uuups kanskje ikke le for høyt nær en dame med pms og akutt utilfredsstilt sjokoladebehov. Har du oboy eller nesquick i huset? Gyv løs på boksen. Ikke så værst om du blander det ut med litt sukker - hehe
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #12 Skrevet 13. oktober 2011 Synes ikke pms burde være en unnskyldning til alt. Klart man kan bli lei seg og irritert, men hallo.. helt ærlig, det er ikke fryktelig synd i deg Du trenger ikke sjokolade. Ta deg et eple og løp ut på en treningstur i stedet. Da blir det nok bedre, både for kropp og sinn.. Leste innlegget her igår om hun som mistet kjæresten sin.. og det setter jo ting i perspektiv.. var sint på kjæresten min også, men etter å ha lest det.. da gikk det opp et lys for meg.. greit å være irritert, men build a bridgde, cry me a river and get fucking over it. PMS er noe psykisk som tuller med deg, så jo, skjerp deg. OM du VIL så kan du la være å bli så trollkjærring for så lite. Neste gang: gjem sjokoladen, eller ha klare regler på at den er din, om han nå virkelig ikke får lov å spise den.... stakkars mann
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #13 Skrevet 13. oktober 2011 Ta en spør 19:24, må være fælt å ta alt så seriøst hele tiden og ikke ha rom for humor i hverdagen. Spørs hvor lenge mannen dn holder ut med ei som deg. STAKKARS!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #14 Skrevet 13. oktober 2011 Hehehe......dere må ikke ta alt så seriøst! Som sagt, jeg vet det er en bagatell, jeg vet at jeg har små problemer, jeg syns faktisk det var et litt morsomt innlegg om et banalt hverdags"problem", en slags motvekt til alle disse "HJELP, mannen min er utro, er en lat slabbedask, han puler eksen sin" osv osv. Vi har et flott forhold, men akkurat nå ville jeg kose meg med sjokoladen min som jeg hadde lagt i vesken min for å spare den til siden. Selv om noen har mistet mannen sin så må jeg kunne være irritert over at min PMS-trøstesjokolade var spist opp. Sitter ikke her med kjevla og koker over akkurat!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #15 Skrevet 13. oktober 2011 Han må straffes! Eller kjøpe med en STOR sjokolade til deg i kveld! Ja det burde han. Skriv sms. Når jeg er desperat pleier jeg å lage meg havregrynskuler... Det er smør, sukker, havregryn og sjokoladepulver. Nammenam!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #16 Skrevet 13. oktober 2011 Nå jeg helst ikke skal nevne at mannen min har kjøpt sånn ca. 20 troikaer som ligger i kjøleskapet? skjønner deg godt jeg pms og en sjokolade i minus kan være serdeles skummelt og som andre her skjønner jeg virkelig ikke hvordan du klarer å oppbevare en sjokolade i ei uke og til du overseriøse lenger opp - humor, hørt om det?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #17 Skrevet 13. oktober 2011 Ikke lurt å kødde med pms!',,,,,,, Også tok jeg vel dette innlegget med en smule ironi;) Og du som sa skjerp deg, det er andre som har det værre. Gjeeeeeeeez er du en sinnatagg eller? Kanskje det var du som skulle hatt deg en sjokolade fordi du har pms? Vet du hva? Gjør oss den tjenesten og spis 10 sjokolader.......
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #18 Skrevet 13. oktober 2011 Herregud kvinne, tupp han på hue og rævva uuuut! Hvis ikke dette er grunn nok til å kaste tøyet ut på plenen og brenne det før han kommer hjem, så vet ikke jeg!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #19 Skrevet 13. oktober 2011 Eventuelt pakk sakene dine og stikk! Har du ikke en venninne du kan være hos i mellomtiden?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #21 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg hadde knust mobilen hans og tissa i kledskapet hans! Dette er toppen av frekkhet;)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #23 Skrevet 13. oktober 2011 Stakkars mannen DIN, må være kjedelig å være sammen med noen så totalt blottet for humor! Klærne er brent, låsen er skiftet ut, skilsmissepapirene signert, jeg finner meg ikke i å bli behandlet på denne måten! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå