Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Gå fra ungen i bilen i 2 minutter, DET er uhørt!. For det KAN ta fyr i bilen, en mann KAN stjele bilen med barnet i, osv osv osv. Hvorfor ta kjangsen?? Man må jo for alt i verden forhindre alle farer... Men å "kjefte" på en mor fordi hun ikke vil at barnet skal sove i en blokk hvor det potensiellt KAN ta fyr, det er greit. Da er mora hysterisk da!! Er vel like stor kjangs for at det tar fyr der som at det tar fyr i bilen, vel???
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Eh, nei, jeg vet ikke jeg, fordi man er sammen med ingen i høyblokka, kanskje?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 Det er stort sett eneboliger/rekkehus som tar fyr i dette landet så logikken er ikke lett å få øye på. Telt er heller ikke trygt....
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 Det kan ikke sammenlignes all den tid der i det ene tilfellet er barnet alene og i det andre tilfeller er barnet ikke alene. Om det var snakk om at barnet skulle være alene i en leilighet i en høyblokk så ville jeg sagt at hun ikke var hysterisk for små barn skal ikke bli etterlatt alene.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 Det skrives forresten sjanse / mange sjanser;)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #6 Skrevet 13. oktober 2011 Kjangs, sjans, gjans, du skjønte poenget selvom det var en skrivefeil, eller?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #9 Skrevet 13. oktober 2011 Oi oi oi!!! Her var det mye krutt :-O Kan du legge med en link til det andre innlegget, så alle forstår hva du prater om?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #10 Skrevet 13. oktober 2011 Oi oi oi!!! Her var det mye krutt :-O Kan du legge med en link til det andre innlegget, så alle forstår hva du prater om?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #11 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg er rar, men hva har det med noen som helst sak å gjøre? Det er forskjell på å la barnet være uten tilsyn og ikke uansett situasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå