Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg prøver å selge brudekjolen min på finn.no, men har ikke fått noe napp ennå. Noen som har noen forslag til andre sider jeg kan prøve å få solgt den?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Det ligger mange brudekjoler på finn og felles for 90% av de er at de er priset altfor høyt. Du må under halv pris den må være renset og mange gode bilder av deg i kjolen ikke bare når de henger på en bøyle, får heller ikke det riktige intrykket av kjolen når designer modellen har den på seg. Mange kjøper skreddersydde brudekjoler fra kina til en knapp 1000 lapp og deremd er det svært vanskelig og selge brukte brudekjoler. Selv hadde jeg aldri giddet og "bare" spare noen tusenlapper, da hadde jeg heller kjøpt den ny eller bestilt en kopikjole fra kina...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 Da må du bytte ut bildene til noen mer flatterende, og gå ned i pris. Får du ikke solgt på Finn, som ALLE besøker, så får du hvertfall ikke solgt den på mindre besøkte nettsider.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg selger den for 4500 og nypris var 14 000, så jeg ser ikke helt at prisen kan være problemet. Kan være jeg burde hatt flere bilder kanskje, men har bilder av kjolen både på modellen og på meg.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #6 Skrevet 13. oktober 2011 Kanskje kjolen rett og slett ikke er noe fin?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #7 Skrevet 13. oktober 2011 Det er så enkelt som hun over sier, man får kjøpt BILLIGE kjoler på mål fra kina. Jeg bestillte derifra, og betalte 900 kr for min. Ville aldri brukt mer på en kjole jeg alikevel bare skal bruke en dag. Nå kan jeg ha den hengende i skapet med god samvittighet, det kunne jeg ikke gjort med en kjole til 10-15 tusen...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #8 Skrevet 13. oktober 2011 Tidspunktet kan jo også være gjeldende.. Dersom du la ut kjolen f eks i august/september i år, så var det for sent til å få med seg årets bruder (som jo stort sett er om sommeren, fra mai-august). Prøv igjen i januar/februar, da er det ti ganger flere damer som er ute etter brudekjole
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #9 Skrevet 13. oktober 2011 Ja, tror nok det er litt bad timing, samt at det er jo faktisk et par tusen kjoler til salgs på finn... At den ikke er fin, hmmm, vel, jeg selger den fordi jeg ikke vil bruke den selv, har ikke giftet meg ennå. Men syns den er nydelig allikevel, den er bare ikke helt "meg". Ser jo at det ligger en del meget spesielle kjoler ute på finn, min er mer standard a-line og et populært merke (Maggie Sottero) så tror ikke noen syns den er stygg hvertfall. Det er heldigvis ikke noen krise om jeg ikke får solgt den, men den tar jo opp litt plass her den henger da. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå