Billie Jean Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Lurer på hva som er normalt/vanlig mtp lengde på dagdubbene. Min har begynt å korte inn dubbene, de varer nå mellom 20 min til max 60 min, men oftest (nå om dagen) mellom 20 og 40. Det virker som det er for lite, så jeg jobber med å finne en løsning på/årsak til det. Men hva med deres nurk? Hvor lange strekker har de gjennom dagen? Tenker på dubber der de sover uten å beveges (vogn/vippe/bil). Å, denne søvnen altså. Blir ikke helt klok på den;) Men takker uansett for opplysende svar! Og så er jeg så glad i dag, fordi jeg sov ganske godt i natt, ting har funka litt bedre i dag og fordi sola skinner og jeg snart kan ta en løpetur i skogen:) Håper du er glad også!
abella Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Storebror var en typisk "30-minutters dupper", noe som er ganske vanlig. Hvis vogna sto i ro sov han aldri mer enn 30 minutter. Det som til slutt fikk en slutt på 30-minutters sovinga var rett og slett overgangen fra 3 til 2 dupper. Da sluttet han med den korte sovinga på dagen! Begynte å sove minimum 1 time på hver dupp, alltid. Så her var "oppskriften" rett og slett å bli tilstrekkelig trøtt før jeg la ham.
Skoobidoo Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 Her sov lillegutt fra 12.30 - 17.00 i dag, hei og hå! Først trilletur, så sov han videre på terrassen :-) Sov deretter fra 18.00 til 18.30 på sofaen Til vanelig sover han fra ca. 11.30 - 13.00 og fra 14.30-17.00. Men tilgjengjeld holder han det gående i ett strekk fra 17, 18 til 21, og da er han drit sur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå