Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 har fått mail at noen har lagt igjen en beskjed til meg der, men jeg har ikke noe konto der, tør ikke trykke inn på den heller... ser 2 av mine bekjente i mailen i tillegg til denne ukjente som har sendt meg mail... hva er dette?(redd noen skal ha opprettet en datekonto for meg...man vet jo ikke...)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 men google er ikke så skummelt, da... Meet New People on Badoo, Make Friends, Chat, Flirt badoo.com/ - Oversett denne siden Badoo - chat, flirt and meet with over 120 million people. Join our community and make new friends in your area.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 men jeg må logge inn for å se beskjeden....:s TØR IKKE....
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 jeg fikk ogå mail av de. tror bare det er sånn *kom å bli medlem hos oss* melding, for jeg kjenner heller ikke personen som liksom har sendt meg mld..
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 Det er en møteplass ja... Laga meg en konto for å sjekke nå, og det var rimelig mange kjentfolk der.. Første anonym
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #6 Skrevet 13. oktober 2011 men jeg fikk en meldning av ei jente i tyrkia, på tyrkisk. kjenner jo ikke henne jeg. da tenker jeg at det er noe tull.. eller?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #7 Skrevet 13. oktober 2011 Nei, det er ikke "noe tull". Litt alla nettby. Masse bilder, hilsner osv. Men om du er så skeptisk er det jo bare å slette mailen da og ikke tenke noe mer på det
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #8 Skrevet 13. oktober 2011 lurte egentlig på hvordan jeg kan få en mld der når jeg ikke er medlem engang.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #10 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg lurer på hvorfor jeg får meldinger om at jeg kan kjøpe billig potensmiddel eller penisforstørrer, når jeg er dame. Det er bare sånn de markedsfører seg. Facebook sendte også ut sånne i starten. "Kjenner du Erik? Han er reg. hos oss...." Heeelt vanlig!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #11 Skrevet 13. oktober 2011 trenger da ikke svare frekkt. det var jo bare et spm!!!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #13 Skrevet 16. oktober 2011 tror det er noe ala facebook.men merkleig du fikk mld når du ikke er registrert.. :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå