Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 har ikke penger til en sikker bil,et helsevennlig hus eller oppussing og vedlikehold. begge to er i jobb,tjener sikkert litt under snittet. Har dere gode pengetips??
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Vurdere forbruket. Skaffe seg ekstrajobb
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 Hvis begge er i jobb så handler det kanskje om prioriteringer? Man må endre forbruket sitt, forsøke å spare litt hver måned, og om dere har 2 inntekter så kan dere jo søke om lån til bolig og bil. De færreste jeg kjenner casher ut hus og bil når de skal kjøpe
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 Videreutdanning som gir bedre betalt jobb.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 Det finnes et hav av muligheter! Har du tenkt på f eks prostitusjon og salg av rusmidler?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #6 Skrevet 13. oktober 2011 Start opp med pølsevogn, bli avisbud og let etter tomflasker!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #7 Skrevet 13. oktober 2011 HI, jeg tror dere trenger å se på forbruket deres. Hva jobber dere med og hvordan bor dere? Er dere studenter? Jeg er alene med 2 barn og bor midt i byen Husleie er dyrt, men vi klarer oss. Og jeg tjener under kr. 300 000 får ikke bostøtte eller sosialhjelp da jeg tjener for mye. Så poenget mitt er at hvis jeg klarer meg, så klarer dere det også. Man må bare kutte ut noe. Røyk f.eks hvis dere røyker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå