Gå til innhold

Har vinterdressene kommet i butikken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som er best i test? hvor handler dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt Reima tec+ på jobb og fritid, ca 1700 kr. Dressene kom for leeeenge siden :))

Skrevet

Jeg trenger en som kan brukes av jente og arves videre til lilebror.Noen med tips til fine og bra dresser?

Skrevet

De har kommet for en god stund siden. Kjøpte Vinterdress sist uke, Reima tec.

En dress som kan brukes av storesøster og arves av lillebror kommer jo bare an på fargene det? Selv er den jeg kjøpte brun med litt blått.

Skrevet

Å spørre om dresser her på dib er bare bortkastet tid.... 90% svarer Reima :-P

Skrevet

Dressene har vært i butikk i et par mnd allerede. Og noen steder er de kanskje utplukket?

Reima Tec+ var best i test.

Jeg har kjøpt vanlig Reima tec til min snart 3 åring. Kjøpte den på salg på Bare Barn/Reflex for et par uker siden,

Skrevet

14:12 her igjen. Nå svarte jeg jo ikke på spørsmålene dine. Vet ikke hvilken som slo best ut i test, men Reima ligger hvertfall godt an. De kan kjøpes på Bare Barn, på forskjellige nettbutikker, selv kjøpte jeg den på Capone Kids. Selger den sikkert andre plasser også.

Jeg falt egentlig for en brun dress med pelskrage rundt hetten fra Ticket to heaven, men så var det noen som sa at den kom dårligst ut i test, så da ble det ikke den likevel.

Skrevet

Anbefaler degå se på xxl, enten nett eller i butikk. De har flotte Didriksons dresser, myke, varme og gode. De har blant annet en rød eller blå som kan brukes til begge kjønn:)

Skrevet

Vi går for Didriksons denne vinteren og har kjøpt både jakke på XXL og dress på nettet.

Denne dressen fikk høye score på stort sett alt unntatt slite/rivestyrke. (2,8 ?) men nå er poden her straks tre år og det er litt begrenset hvor mye "bruk" det er på den. Da kjøper vi heller en ny, for denne fikk best på mykhet og det er greit med god bevegelighet. Samtidig virker den varm og tett, men med god pusteevne. Finnes vel i sort, rosa og blå.

Skrevet

Jeg liker best dressene med løst for så den også kan brukes som høst/vårdress.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...