Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg er flau over noen av mine egne seksuelle fantasier. Jeg deler noen av fantasiene mine, men langt fra alle. Noen av fantasiene vil jeg bare ha for meg selv. Noen andre som har det på samme måte?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Nei deler alle mine fantasier jeg med min mann. Hvilke fantasier er det som du ikke vil dere da ? En fantasi er jo ikke noe som må skje....
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 Det kan feks være ting som jeg i utgansgpunktet synes er litt på kanten ekle. Men som i en opphisset situasjon kan virke pirrende.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 Det er sikkert ikke ekkelt og hver sin smak. Kom med eksempler da ingen som vet hvem du er her :-)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 Så lenge det ikke involverer barn eller penetrering av dyr så syns jeg du bare skal kose deg jeg altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå