Gå til innhold

Unge mødre Danmark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er mye bedre (les: morsomt, tragisk, forferdelig) enn norske unge mødre.

Noen som vet om det sendes på norske kanaler nå, eller kommer tilbake?

Her er noen uforglemmelige sitater:

http://www.detbedste.com/2008/03/citater-fra-de-unge-mdre.html

June siger: "Vi har da overvejet at jeg skulle stoppe med at ryge, men nu har jeg jo røget hele graviditeten, så jeg har jo allerede skadet barnet"

Christina fra Amager: 'Det ikk' rigtigt, at Lucas ikke får sine grøntsager. Vi får da pomfritter'

"Jeg vil gerne afslutte min 10. klasse, så har jeg i hvert fald noget at falde tilbage på" - Malou Stella

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow...jeg bare..wow...*Føler meg kjempesmart :D*

Skrevet

Hehe, skjønner godt hva du mener ja ;)

Men, jeg synes nesten litt synd på disse mødrene. De vet jo ikke sitt eget beste, tydeligvis. Ellers hadde de aldri meldt seg på. Dette skjønner jo produsentene og det blir god underholdning.

Tenk så grusomt for de å se på det når de er rundt 30! Og ikke minst så er det jo synd på de stakkars barna :(

Men for all del, jeg ser på det og ler! Synes bare det er litt tragisk på samme tid.

Skrevet

Ærlig talt, hvor gamle er dere som mener dere er i deres fulle rett i å kritisere BARNS uttalelser? Dette er unge jenter, som tittelen i serien tilsier "unge mødre", man kan da ikke forvente at de skal være supermodne for alderen, aldri si eller gjøre dumme ting osv? Alle gjør da det, men disse jentene kan skylde på alderen for sine mange dumme og ikke gjennomtenkte kommentarer, hva er deres unnskyldning som mobber/kritiserer BARN på denne måten ved å henge de ut på nettforumer osv.?

Det er jammen ikke det minste rart at det finnes mange barn som blir mobbet på skoler rundtom i landet når man ser hva slags foreldre som er her inne.

Skrevet

Jeg er 32 ;) og jeg mobber ikke, tillater meg dog å le litt av dette. Ikke dermed sagt at jeg mistror dem som foreldre.

Skrevet

Men det er godt det finnes noen andre enn meg som ikke føler for å mobbe disse jentene, det kryr jo av innlegg her inne som stadig omhandler "unge mødre"-jentene og dessverre har jeg altfor ofte sett en del mobbing i disse innleggene

Å le av utsagnene er absolutt lov, men det er ikke riktig å uthenge jentene på nettforumer da til til syvende og sist er og var kanskje ganske unge da de var med i serien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...