Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Leste i aftenposten nå at de har skal stenge alle skolene i oslo. http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article4254524.ece er det noen her som vet noe om det?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Du kan prøve å ringe skolen, hvis du er bekymret.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 Hmm, kanskje det. Men tenkte likevel at hvis det er noe veldig alvorlig så vil vel skolen ringe til foreldre for å informere det?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg har hvertfall ringt til skolen der sønnen min går, for å høre om det har skjedd noe. Og hittil har det ikke skjedd noe, og skolen ringer hvis vi må hente barna. Så foreløpig er alt bra.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 Ja, skolen kommer til å ringe deg hvis det er noe. Hvis du ikke hører noe fra dem, så er alt bra. Jeg drar hvertfall tidlig ut og henter gutten rett etter siste timen i dag.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #6 Skrevet 13. oktober 2011 Ok, da slapper jeg bare av imens. Ringer til bf etterpå og hører om ikke han kan hente barnet litt før... takker for svar HI
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #7 Skrevet 13. oktober 2011 Ja, pappan ble oppringt og henter barnet vårt nå. Selv er jeg på jobb.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #8 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg ringte skolen for ca 30 min siden og fikk beskjed om at dem var i gang med å ringe foreldrene og at elevene sto i skolegårde. Vel, ingen har ringt meg ennå og ikke oppga jeg navnet mitt heller så dem kan ikke ha strøket meg av "ringe lista" si heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå