Gå til innhold

Tror dere Cathrine Hove skal ut av HC?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er jo helt vill om dagen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det håper jeg ikke, men jeg håper at hun får svi snart

Skrevet

Hun gjør litt for mye jævelskap, så jeg tror hun kanskje skal ut av serien.

Skrevet

Jeg håper ikke vi må vente så lenge før hun blir tatt også håper jeg de finner ut at Pelle er far til barnet med en gang :)

Skrevet

Det håper jeg også. At de finner ut at Pelle er far til barnet og at de også finner ut at det var Catrine som stod bak horekunde

Skrevet

Cathrine drepte jo faren sin også.

Skrevet

Jeg tror det skjer ett eller annet i forbindelse med barnet.

Skrevet

Skal ikke hun ha barnet snart?? Cathrine og Mona-Lissie ble vel gravid noenlunde samtidig?

Skrevet

Det er hvertfall action på hc for tiden :)

Skrevet

Jeg håper at det skjer et eller annet med Catrine. At de finner ut alt jævelskap hun har gjort.

Skrevet

Det er derfor jeg tror hun skal ut av serien. De "brenner alle broer" nå. Men det er godt mulig hun bare skal ha pause :) For det er jo liv rundt den dama.

Skrevet

Skal hun virkelig ut av serien?

Faen, jeg hater at folk går ut og inn av serier....

Skrevet

Er Pelle faren til babyen??? Fortell!! :o) Trodde det var Jens August, jeg!

Skrevet

Ha,ha,ha 0839 tviler på at Jens August vil ha sex med Catrine.

Håper og håper at Pelle er far til barnet og at han finner det ut. Synes virkelig synd på han, og håper virkelig at han får det bra snart.

Skrevet

Lo godt nå. JA og C har da aldri funnet tonen? Det var Pelle, den dagen C trodde Juni og Arnfinn var blitt sammen, og at planen hennes om å kapre A var gått i vasken. Trøstet seg med chanpis og endte i senga med Pelle. De har jo ligget sammen før de to, i Black Diamond perioden, da hun var desperat etter sex og ensom.

Håper Arnfinn finner det ut. Men tror ikke det er Chatrine som skal ut, egentlig. Hun er for spennende fremdeles. Treo Mona Lizzie er den som skal ut. De har jo elers sakt at en av dem skal det, så det er bare å vente å se. :)

Men... mener da at C ble gravid før eller samtidig med ML, så hun burde føde snart ja. Cæsartid er rellativ. hehe

Skrevet

Drepte Chatrine pappaen sin? Det har ikke jeg fått med meg?

Jens August er pappaen til babyen til mona lizzy, ikke cathrine sin, kanskje der du rota litt?

Det som skjer: entrepenørene får ikke betalt før frøken Hove gifter seg med Arnfinn, men Arnfinn finner ut at Pelle er faren til barnet, ergo vil ikke han gifte seg, han har nok følt seg litt tvunget til å ta annsvar. Da raser alt sammen for Cathrine, men Arnfinn og Juni kan leve lykkelig sammen, tror jeg.

Skrevet

ja, for lenge siden. Hun dytta han ned trappa på hotellet.

JA og C hadde også en affære for lenge siden ;) Eller C prøvde kanskje, men JA var gift med Liv.

Skrevet

Aha... Jeg misforsto! Trodde det var Mona Lissies baby dere pratet om plutselig :P

Skrevet

Jeg tror Cathrine kommer til å få samme skjebne som Håvard Bakke. At hun muligens tar selvmord hvis planen hennes ikke funker.

Synd, for hun lager liv i serien selvom hun kan være pain in the as av og til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...