Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Skal snart ha oppkjøring. Har ekstreme nerver Er en person med mye engstelse sånn generelt,huff..Gruer meg sååå!!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Ta deg en dram hehe Neida, slapp helt av, pust med mangen det her går bra sensoren vil mest sannsynlig spørre deg om du vil sitte å småsnakke litt eller om det skal være helt stille gjør det som er mest konfortabelt for deg Litt småsnakk roer som regel nervene Lykke til
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 Lol,"ta deg en dram"...hahaha. Lykke til. Dette klare du *klapp på skulderen*
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 Er det lov å ha kjørelærer i bilen? Det hjalp meg!!! Sensor og kjørelærer hadde ikke truffet hverandre på en stund, så småsnakket dems gjorde meg rolig, hadde ikke følesen av de voktene blikk.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg strøk selv to ganger pga nerver. Kjørelæreren skjønte det ikke, for jeg kjørte jo så bra...? Men, siste gangen sa jeg det ikke til noen, ikke engang på jobben, eller til kjæresten min. Så alle trodde jeg bare hadde vanlig dobbelttime, så kom jeg hjem med lappen Jeg klarte ikke forventningspresset, og det at ingen kom til å få vite om jeg strøk hjalp meg veldig. Kjør som du pleier, smil og småprat med sensoren, og så går det sååå fint. Og gjør det ikke det, kommer det flere sjanser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå