Gå til innhold

bilde lotto for 1 åring?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på hvor stor 1 åring. Forskjell på en på 12 mnd og en på 23 mnd ;-) Våres barn har vært/er veldig glad i å spille billedlotto som små, og vi har begynt med det når de har vært rundt 20-21 mnd gamle. Så lenge vi er litt tålmodige og ikke altfor strenge på reglene, så skjønner de spillet ganske bra da. Dvs at de roter litt med å trekke etter tur, men det går bra med litt trening. Nå vet jeg ikke hvor gammel din er, men er hun/han over 1,5 år, så er det jo bare til å forsøke :-)

Skrevet

Ja, det er for tidlig. Min 1-åring liker å ta bildekortene ut av eska og gi de til meg, men that`s it :-)

Skrevet

Tja, det kommer vel an på barnet det. Det er store forskjeller på barn, og de utvikler seg fremdeles så fort at du nesten må spesifisere hvor mange måneder ettåringen du har tenkt dette til er.

Min er 17 måneder, og når hun fikk leke med bildelotto var hun mest interessert i å høre hva dyrene på bildene sa og bite kortene...

Skrevet

Jeg hadde medlemskap i go boken da eldste var liten, han fikk etter alder sto det.

Fill bildelotto da han var 10 mnd!

Likte å se på dyrene da:)

Skrevet

huff, min sønn var også med i goboken. Jeg følte at han måtte være treg i utviklinga, for han var milevis fra de anbefalingene de kom med...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...