Gå til innhold

Flere som så Tine i BB igår? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jeg kunnet så hadde jeg krøpet inn i tv`n å gitt henne en klem!

Jeg fatter ikke hvorfor de har sånn imot Tine?

Det er jo mange som stemmer på henne for å ha henne der.

(hadde aldri trodd jeg skulle bli så engasjert) men jeg hater slik kollektiv mobbing!

Det var så trist å se det lille bitre smilet da musikken startet når hun sto i dusjen... Everybody hurts. Stakkars jente.

Hun har hatt det tøft den jenta!

Jeg syns hun er kjempeherlig,og kjempetøff.

De siear at de ikke liker humoren hennes? hehe..jeg syn hun er veldig morsom.

Det er mange der inne som skulle hatt seg en reality sjekk! Tine er vel den som er mest ærlig,å er seg selv.

Hun forjener å vinne.. ;) Lykke til Tine

Ps: Nok engang..jeg trodde ikke jeg skulle bli så overgitt av et tv-program... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, jeg sier ikke høyt at jeg ser på BB, men jeg er litt hekta...;-)

Jeg ble oppriktig sint igår på Tines vegne! Magnus P, Siv Anita og Caroline skulle virkelig hatt en reality sjekk ja! De er så høye på seg selv. Han Magnus P er jo bare fryktelig irriterende også da. Tror han er så kul fordi han mener han er så god til å argumentere.....Elsker å diskutrer, uansett hva det måtte være....

Han er jo sliiiiitsom!!

Håper også Tine vinner alt sammen jeg!

Har litt sansen for Silje også jeg;-)

Skrevet

Helt enig med deg... Når det går på....Du passeri ikke inn i gruppa....... Hva med å få henne til å passe inn eller respektere at ikke alle er som de. Er det noe rart det er mobbing ute i den store verden.

Jeg håper Tine takkler presset der inne fremover,de blir vel redde de andre når de ser at Tine aldri blir stemt ut uke etter uke...

Skrevet

Men de stemmer nok litt taktisk også, for ingen vil nok stå i en finale med henne:-) Så de frykter henne samtidig.

Synes imdlertid at denne daglige nomineringa er en psykisk terror for Tine....Ikke bra i det hele tatt!

Var det ikke sånn at den ærligste skulle få immunitet? Det er skikkelig sykt at jo mer "drit" man klarer å lire av seg, jo mer belønnes man. Psykologene som står bak konseptet, er smarte mind-players....:-(

De prøver nå å skape konflikter og splid i gruppa, noe de selvfølgelig lykkes stort med.....

Men det går alltid utover noen.....:-(

Skrevet

Ny vri i dag da,

www.bigbrother.no

hadde vært moro at de trodde de fikksi det i hemmlighet, men så ble det vist senere påkvelden hehehe

Skrevet

He he he, I love Big Brother:-D

Men som sagt - tør ikke si det høyt:-D

Skrevet

Nei? Har hun det??

Ikke så rart egentlig, er jo psykisk terror det hun må gjennomgå:-(

Skrevet

Hvor står det at Tine har forlatt BB-Huset?

Skrevet

Finner ikke noe sted der det står at hun har forlatt huset jeg. Tror du tuller. Hva er den nye vrien på nominasjon i dag da?

Skrevet

Ja, jeg syns det er forferdelig det både Tine og Silje må igjennom. Dette har ikke noe med ærlighet å gjøre, det går mer på personlig mobbing. Noen av de andre deltakerne drar det litt for langt!!

Tine hadde vel bestemt seg for å bli, slik at de andre ikke skulle "vinne" dette??

Håper hu står på det, selv om det er tøft! Rart BB ikke gjør noe med det, slik at de som driver med denne trakasseringen får noen konsekvenser..

Skrevet

Tine har IKKE forlatt huset! Hun vurderte å trekke seg igår, men tror hun droppet det. Hun står ihvertfall på kjøkkenet nå, ser jeg.

Skrevet

Tine vinner hele greia.! Håper jeg.

Hun er den jeg liker best.

Skrevet

Jeg ser ikke på BB og aner ikke hvem Tine er, men alvorlig talt jenter...!

"Hun har hatt det tøft den jenta!"

"Stakkars jente."

Med mindre man har IQ som en havltygd tøffel, så vet man jo at når man melder seg på noe så inn i helvete tåpelig program der man velger å eksponere som for gudene vet hvem, så må en faktisk forvente at det ikke blir noen dans på roser. Hun kan vel når som helst si at hun ikke vil mer og trekke seg?

Jeg er også i mot mobbing. Uansett. Men det går jo faktisk an å tenke litt og unngå slike tåpeligheter som BB der det ikke akkurat er noen hemmelighet, selv ikke for oss som ikke ser på programmet, at mobbing (med mulig unntak av sex, nakenhet, pupper og alkohol) er det som er mest sentralt i hele programmet.

Skrevet

viss du ikke ser bb, hvorfor gidder du å komentere da??

Jeg syns kjempe synd på tine! jeg mistet også respekt for karoline og magnus. greit nok at de fikk beskjed om å være ærlige, men det finns grenser. en går ikke på personanngrep på kun en person fordeom. syns ikke det var noe gøy å se på i går i det hele tatt, og syns egentlig at bb burde gripe inn.

husker også at når det ble slik *mobbing* på paradise hotell så grep programleder inn - dette burde bb lært noe av.

Skrevet

Jeg er så lei av folk som sier "Jeg er så ærlig, jeg sier det som det er" og så lirer de fram personangrep og utsagn om andre som de overhodet ikke MÅ få ut der. Det er en stor forskjell på å være ærlig for å ønske å hjelpe noen til å endre en adfersel som ikke er gunstig for dem og det å si "Jeg synes du er kjedelig, jeg liker ikke humoren din".

Hva er poenget med den informasjonen egentlig annet enn et ønske om å såre?

Det er en fin linje mellom å være "ærlig" og det å ondskapsfullt såre andre.

Den grupperingen der inne som tror dem er så sterke er ikke sterke egentlig, for det er tross alt seerne som bestemmer. De føles sikkert sterke for de inne i huset fordi de påberoper seg den sterkestes rett hele tiden og mener det er de som sitter på sannhetene.

Men det er jo et sosialt eksperiment. Vi får jo se hvordan sosiale interaksjoner virker i grupperinger. Det er jo sånn ute i verden også, men der er det mye større og man har muligheten til å gå unna og ikke bry seg - det har de ikke inne i huset.

Skrevet

Godt å høre at det er flere her som holder med meg ;)HI

BB går litt langt i å la dem fortsette mobbingen..unnskyld meg men jeg mener d...håper de andre får tilbake med samme mynt!!1

HI

Skrevet

Det har jo bare vært blomster å idyll frem til nå.Nå kommer den virkelige verden fram.sånn er det i dagliv livet også.mobbing og utestenging

Skrevet

Hun har da også muligheten til å trekke seg, men da blir hun jo mobbet ut... likevel er det nok best for den psykiske helsa hennes å trekke seg.

Skrevet

Ha ha ha :-D I dag kommer Ron Jeremy inn i huset! Han er jo en festlig kar :-D

Skrevet

nå kan vi stemme på hvem som skal få imunitet av marius, TINE, silje og joakim. gå inn å stem på tine alle sammen. det er gratis på bb siå.

Skrevet

Det falt et par tårer i går ( flaut) når jeg så Big Brother. Jeg har aldri stemt på Tine før, men fra nå av kommer jeg til å stemme på henne.

Trist at et produsentene lar ting gå så langt! Håper de lager en twist, der de som er nominerte for eks får imunitet. Heia Tine!

Skrevet

Gruppemenalitet.tror de tenker:".jeg henger meg på hva de andre sier,el er vel jeg snål?" Føler at de er litt feige.

Roberto har jeg likt fram til igår,da han sa han skulle begynne å spille "spillet". Å så går han rett til Tine og sier at alt er helt grei mellom dem...

Håper Tine vinner millionen. Slik at hun får koose seg !

Og så får de sitte der med skjegget i postkassen å angre seg på alt det stygge de sa!

HI

Skrevet

har stemt på at tine får imunitet nå. gjør det dere også. gratis på bb siden.

Skrevet

Beklager om jeg sa feil med det at hun har forlatt huset.. Jeg så på det som går klokken 19.00 på tirsdag, å da sa hun inne på skrifterommet at hun valgte å trekke seg, men jeg fikk ikke med meg BB igår..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...